Thursday, May 9, 2013

my sweet roomate :)

Assalamualaikum, salam hormat dan salam sejahtera semua. sejak dah habis matrik nie kan, tiba tiba macam rajin gila nak belajar, dulu time dekat matrik malas tahap cipan. tak pandai bersyukur betul kan. nak cite pasal roomate aku masa dekat matrik. kitaorang 1 bilik 4 orang. waaa~ serius rindu gila! :(

nak cita pasal nad dulu. :p

nama dia Nadhirah binti Sh Salleh. err, kalau tak silap macam tu kot ejaan nama dia. kitaorang panggil nad jerk. nad nie lembut gila tau, baik, caring, penyayang bla bla bla. kalau salah sorang daripada kitaorang demam, dia memang caring gila laa. nad kalau buat kuih memang sedap gila. tapi satu jerk, dia sangat dan sangat takut lipas. macam macam jadi laa time bilik kitaorang kena masuk lipas tu. nad nie boleh menangis tau kalau tau lipas tu tak keluar dari bilik tu. to cockroach and family, sory kalau kitaorang banyak buat salah. i means memang banyak salah. bunuh memang tiada rasa belas kasihan dan sunggus sadis. sobs sobs :'( nad nie kaki prank orang jugak and congrate to us sebab prank dia jugak. :p i miss u laa nad.

pssst, sangat privacy nak tunjuk gambar nad nie :p


this one, nama dia Alina binti Alpan. hope betul laa nama nie. panggil lina jerk. rasa antara kitaorang berempat, dia laa paling berani. lina nie pandai okay. dia tidur memang awal laa kan. bangun pun awal sebab nak study. sangat ramai peminat okay, sory laa kalau nak usha. dia dah pakai iphone5 dah sekarang. okay, tak jelous pon -.- sebelum balik hari tu dah tangkap gambar dah guna iphone tu, at least ada laa kan gambar aku dalam tu. berbalik kepada story asal. yes! dia berani. susah gila kalau time ada lipas or kucing or apa apa laa time dia tidur. nak harapkan aku? haha memang hampeh laa kan. aku pun tak laa berani sangat BUT berani laa jugak. for those yang nak usha, sory okay! sudah berpunya. :p



the last one! Nurathirah Shahirah binti Mahsuri. am i right tira? :p tira, i miss u tau tak. tira sangat comel dan saya sayang dia. haha tira nie takut semut :p pelik kan? semut tu kecik jerk kan, tapi sebab semut satu bilik boleh kecoh okay :p tira pon apa kurangnya, hot jugak. haha dia suka baca novel dan saya suka pinjam novel dia. aku tak boleh bawak novel pergi matrik sebab nanti asyik menghadap benda alah tu jerk. tira suka gila layan running man and kadang kadang aku pun terpengaruh -.- tidur memang lambat but bangun awal okay. calon isteri solehah gitu. haha tapi sory, dia dah ada calon. tira! jom laa meet meet because i really miss u and i know tira also miss me. haha *perasan kalau dah kat kluang msg kita okay, jangan msg orang lain dulu. lalala~~




hope gila our friendship kekal until JANNAH, in shaa Allah. thanks untuk segalanya guys! sebab halaukan cicak untuk kita as korang tau kita memang takut cicak, thanks sebab sabar layan kita. thanks sebab selalu ada time kita perlukan korang. thanks sebab banyak bagi motivate kat kita. ececeyhh~ thanks sebab ada time susah senang, time kita give up, time kita happy. thanks untuk gambar, gelang, pin bunga yang comel, bantal yang bunga bunga tu and bla bla bla. halalkan semuanya k :) thanks for everything.  jangan lupa kita. nanti hang out  together k. i love u guys! :*

~kami~

us :*
p/s : sory main amik jerk gambar korang. i love u. :p

5 comments:

  1. and jgn lupa ! tika ni dy takut CICAK dengan BELON ! act,aku pun tak fhm knpa dy tkut bnda alah tu ! hahaha

    ReplyDelete
    Replies
    1. daus! tak payah laa kan. sejak bila pandai skodeng blog aku nie. haha

      Delete
  2. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  3. act aku bkak la dashboard aku ! kau punya post ada..so baca lah..igt aku kaki stalker ke ? haha :P

    ReplyDelete

ehem !
cuba try comment sikit :)