Sunday, July 29, 2012

exam week -.-

sedang orang lain sibuk menelaah pelajaran, tak kurang juga yang tidur dan membasuh baju .. aku kini berada di dalam bilik keseorangan .. sobs sobs ! :'( roomate yang lain sibuk study, aku masih lagi giat mengupdate blog kerana rindu tahap gaban dekat blog nie .. aku juga sibuk on9 facebook sambil menahan kelaparan .. ohh ! cepat lah pukul 7.20 p.m ..

sambil memikirkan apa yang nak makan untuk buka nanti, sambil tu juga aku dengar lagu-lagu raya .. ya Allah, bila nak balik rumah nie .. nak raya ! lagu lagu raya nie mengingatkan aku dekat family tercinta ..apa khabar laa family dekat sana ... sobs :( cepat lah 10 haribulan, aku dah count down nak balik dah nie .. rasa malas nak fikir exam .. fuhh ~ jelas terserlah tahap kemalasan aku .. -.- entah bila nak berubah ..

alhamdulilah, setakat nie semua subjek boleh bawak include 'mathematics' atau nama sebenarnya additional mathematics .. start belajar functions laa.. ayoyo ! tapi kuliah time puasa nie agak2 mengantuk sikit, masa-masa terluang dalam dewan kuliah banyak digunakan untuk bercerita.. biasa aku makan time tu ..takpe, berapa minggu jerk lagi nak raya .. ehh ! tak sabar gila nak balik rumah, nak tolong mak buat kuih raya, nak tolong mak kemas2 rumah .. okay ! aku sangat rajin.. sekian ~~~



ehh, lupa nak ucap .. selamat berpuasa ! :p

out ! ''nak study'' :p
wish me luck for exam 7 sampai 9 august nie ! yeayy ! --'

No comments:

Post a Comment

ehem !
cuba try comment sikit :)