Saturday, June 16, 2012

student matrik

hai guys ! :) kembali berblog .. yeahh ! dengan hati riang gembira kerana dapat pulang ke rumah setelah 3 minggu berada di perantauan .. err ~ entry ini ditaip sambil menonton televisyen .. okay ! jakon kejap, al maklum lama dah tak tengok tv .. thanks god kerana bagi ingatan yang sangat kuat untuk aku mengingati bentuk tv nie .. relax sungguh berada dirumah :) tutorial tak siap ! takpe, abaikan kejap :p

pejam celik pejam celik .. kejap jerk dah 3 minggu dekat KMJ nie .. macam-macam dugaan yang telah dihadapi termasuk bangun pagi tahap awal gila gila untuk study .. rajin kan aku kat matrik nie .. :D study atas katil tak sampai berapa minit, aku dah hanyut dengan dunia aku sendiri ..finally, masuk matrik jugak aku .. sebelum masuk matrik nie macam macam benda da aku dengar .. matrik nie tak berapa bagus laa apa laa, tapi semua aku tolak tepi .. cewah ! nampak tak keazaman yang sangat sangat tinggi kat situ ..harap keazaman nie akan always tinggi sampai habis semester .. so sekarang aku dikenali sebagai salah seorang student matrik.. dah lama rasa tak digelar student .. haha ! doakan aku berjaya*ayat poyo*



esok nak balik KMJ da .. sekejap jerk dah hari ahad .. taknak hari ahad boleh ?tak puas rasanya makan masakan mak *muka sedih* sebelum balik rumah, aku siap buat list nak makan apa .. :p tomyam, double cheese burger, juice tembikai laici, KFC .. tiap-tiap pagi aku nyanyi nyanyi punya eksaited nak balik rumah .. sekarang kenapa aku tak nyanyi nyanyi nak balik KMJ .. sobs :'( lepas nie agak-agak bosan, aku nak update blog, maklum laa line ada .. haha

20 July baru balik, insyaAllah .. mengharapkan something yang baik berlaku .. amin ! >.<

out ! kerja banyak tak siap, minggu depan kuiz untuk semua subjek dan aku tak baca buku lagi dan aku nak tengok tv malam nie .. :p

No comments:

Post a Comment

ehem !
cuba try comment sikit :)