Saturday, June 23, 2012

dulu dan kini

Assalamualaikum semua .. ketahuilah bahawa ketika dan saat ini, masa ini seharusnya digunakan untuk aku menyiapkan segala assignment, kerja tutorial, jotter book, membaca sekaligus memahami segala ilmu yang telah lecturer ajar pada minggu ini ..sememangnya lecturer aku sangat baik dan budiman dan segala bagai sifat lagi kerana sangat sangat sangat sabar melayan kerenah aku yang sedang meneroka ilmu baru dalam bidang biologi dan komputer .. terima kasih madam ! :)

boleh dikatakan nak dekat sebulan jugak aku hidup dekat matrikulasi johor nie .. facebook, twitter, blog semua dah jarang aku bukak kerana kesibukan tahap gaban yang melanda diri ini .. matrik sememangnya sanagat sangat mengubah life aku .. aku dah jadi rajin study dah sekarang (masuk bakul angkat sendiri) .. time kuliah, kalau tak faham kan .. aku sumbat telinga aku dengan earphone .. :D time tutorial baru aku cover balik .. time tu laa nak tanya lecturer macam macam soalan .. even benda yang dah terang dalam dewan kuliah pon aku tanya balik .. sory madam !


dah jarang texting orang sebenarnya .. orang text aku balas sekali dua jerk .. sory ! sekarang rasanya aku lebih utamakan tidur even 5 minit .. yes ! aku sangat menghargai masa .. :p pantang nampak katil dah sekarang, asal baring terus terlelap ..kesian dekat roomate aku yang selalu cakap sorang sorang .. dekat matrik jugak mengajar aku erti ''asyik nak makan'' .. time kuliah aku makan .. ada masa gap even 15 minit, aku tetap akan makan .. life dekat matrik sangat memerlukan stamina dan tenaga yang tinggi, sebab tu aku makan .. err ~ excuse tu boleh terima kan :)

sekarang dah jadi makin ''rajin'' .. kalau dulu basuh baju guna tangan, sekarang ? bangun 4 pagi, sumbat baju dalam mesin basuh dan tinggalkan .. bersyukur sangat sebab bilik aku sebelah dengan tempat mesin baju .. yahoo ! kalau dulu petang boleh riadah .. jogging sambil ketawa terbahak bahak dengan member satu sekolah .. sekarang ? masa tu digunakan untuk riadah di atas katil sambil memejam kan mata :) jarang gila kot dapat berkumpul dengan member satu sekolah even 1 tempat .. selisih, say hye then bla ..

the MOST IMPORTANT part ~~
i miss my family .. sebulan sekali balik rumah .. time balik konon bawak buku, macam study jerk .. rindu masakan mak .. mak ! nak makan sambal telur ! sebulan lagi kot nak balik rumah .. :( nak shopping sama sama macam dulu .. sobs sobs :'(

strunggle for 1 year ! yeahh ! wish me luck .. 4 flat ! insyaAllah ~~

out ! ready kena pergi dewan kuliah, nak mengundi esok :)





No comments:

Post a Comment

ehem !
cuba try comment sikit :)