Tuesday, May 15, 2012

exam

assalamualaikum .. 


tiba-tiba nak buat entry pasal exam pulak .. sebab apa tau, tadi aku kena pergi bandar, adik aku nak belikan hadiah untuk cikgu dia .. maklum laa, esok kan dah 16 Mei kan .. happy teacher's day ! teringat zaman sekolah dulu . cewah ! macam lama sangat jerk aku tinggalkan zaman persekolahan .. puihh ! -.-

bila ingat cikgu, teringat sekolah .. bila teringat sekolah, teringat member .. ingat member teringat kenangan kat sekolah .. bila fikir kenangan sekolah, teringat exam .. exam ? what the ...... aku sememangnya benci exam, sekolah jerk laa .. tak payah exam boleh tak? benci exam !


budak yang benci exam nie biasa nya tak prepare untuk exam . yes ! aku lah tu ..aku sememangnya sangat malas, malas dan terlalu malas untuk study ..teringat pulak chemistry .. macam mana cikgu tu boleh target aku antara pelajar-pelajar top chemistry .. terharu cikgu :'(

dengan ini saya mengisytiharkan bahawa dari dulu hingga ke saat ini saya masih tak suka exam .. sekian, terima kasih ! -.-


No comments:

Post a Comment

ehem !
cuba try comment sikit :)