Friday, May 18, 2012

9 hari lagi ~

Assalamualaikum .. ehem ! blog da berubah wajah kan .. janganlah tegur, malu tau .. haha ! *gedik by the way, 9 hari lagi .. haha ! tak lama lagi aku akan bergelar student kolej matrikulasi johor .. fuhhh ~ aku seboleh-bolehnya taknak count down nie, tapi member-member yang chat aku dekat FB, tweets dekat twitter, jiran-jiran kalau jumpa aku semua cakap lagi berapa hari .. semua memang tak sabar-sabar nak suruh aku pergi kan ? sobs sobs :'(

nanti  aku   korang mesti rindu aku laa.. masa tu jangan tanya-tanya aku mana kan .. kenapa tak bukak fb, kenapa dah lama tak tweets, jiran-jiran pulak sibuk tanya bila aku nak balik .. masa tu aku dah happy dekat matrik tu hah ! happy ? insyaAllah .. doakan aku tak homesick laa ye .. amin3 ! doakan yang baik-baik tau untuk aku .. sayang korang :p untuk korang-korang semua, goodluck jugak !



NOTE : kali nie countdown insyaAllah aku akan ke matrik .. hari tu countdown then tak jadi pergi PLKN .. arghhh ! ada hikmahnya :)

6 comments:

  1. ehem ! lepas neyh kite sorg jea la kan .. :'(

    ReplyDelete
    Replies
    1. ayoyo sayang ! kita boleh texting laa .. hehe :) don't worry laa

      Delete
  2. All the best kat matrik tu nanti...belajar elok2 tau... Jage dri..hehehe

    ReplyDelete
    Replies
    1. insyaAllah .. thanks ! weee ~ :D

      Delete

ehem !
cuba try comment sikit :)