Monday, April 16, 2012

sahabat

Assalamualaikum ! hye semua ? sihat ? aku doakan korang sihat semua ye :) korang tahu tak, petang semalam aku drive pergi melawat member-member aku .. isyh ! kawan yang baik laa aku nie .. drive sendiri okay .. demi member-member tersayang, sanggup aku berkorban masa, tenaga, kredit .. ehh ! kredit ? text-text diorang semua tu kira berkorban kredit laa, ingat senang ke nak message diorang nie .. membazir jerk ! kejam tak ? ok ! tahu lama da ..aku memang kejam dengan diorang .. padan muka ! :p kejam-kejam aku pun, aku still reply text diorang .. ya Allah, bagusnya aku ..


last minute punya planning .. faham-faham laa, aku memang suka plan last minute .. enjoy what ! kan macam kelam kabut sikit kan .. aku laa kelam kabut, diorang cool jerk ! sobs sobs ! :'( pssst ! aku memang suka plan last minute actually .. tambah nak pergi tengok wayang ke, nak pergi karaoke ke .. senang cite bab-bab habiskan duit  nie boleh panggil  and contact aku .. aku suka and enjoy gila bab habiskan duit nie .. nak ajak aku hang out ? tapi sebelum 3 mei okay ! contact aku dekat number nie 999 .. yang lelaki, mintak izin parents dulu .. aww ! ye tak ye jerk aku nie .. fuhh ~

dressing simple jerk tadi, konon member-member aku nie nak pergi mandi gunung berlumut .. takkan nak pakai seluar jean kan, aku pulak takkan nak pakai heel, selendang .. jalan pergi bandar boleh laa pakai macam tu ..sampai jerk, aku naik motor pergi gunung berlumut .. tak sempat salam-salam dah time tu, kis-kis semua tak sempat .. naik motor, terus bla .. merempit tu .. pewit ! cuaca macam merestui perjalanan aku ketika tu .. redup jerk .. alhamdulilah ..

sepanjang perjalanan, biasa laa perempuan kalau tak bercerita, tak sah laa kan .. aku naik motor dengan azzah :) nurul naik denga syahirah .. perasaan ? happy laa, rasa macam bebas gitu .. cewah ! dah nak dekat sampai gunung, awan mendung mula berarak ye .. nak hujan ke nie ? takpe, hujan rahmat kot .. Allah merahmati pertemuan kami agaknya .. insyaAllah ! sampai jerk orang ramai gila .. lelaki jangan cakap laa penuh .. stop ! taknak cerita pasal diorang .. lelaki idaman adalah pilot .. ehem ! insyaAllah :)

jalan nak masuk gunung, hujan selebat-lebatnya .. so, cari laa tempat berteduh sambil bergosip .. nak nampak pasangan-pasangan dating boleh pergi sana laa .. time hujan nie macam-macam gaya pakwe makwe dekat sana .. ya Allah, selisih laa daripada kitaorang ya Allah .. amin3 ! kitaorang dah basah dah time tu .. hey, memang niat nak basah okay pergi gunung tu even tak mandi dekat sana ..

agak hujan dah okay, kitaorang gerak pergi rumah azzah .. lepas minum air, makan jagung, makan biskut, makan coklat NIPS (nurul beli) , kitaorang tayang  muka naik motor lagi .. round macam muka tak tahu malu ..lalala~ 6.45 petang baru balik .. aku drive lagi tu ..pewit ! untuk azzah dengan syahirah, goodluck JPJ test nanti .. wish korang luck ! mesti lulus tau kali nie .. nanti boleh konvoi ramai-ramai kan .. time nak balik tu macam sedih .. sobs sobs ! :'( lepas nie rasa nak pergi lagi laa .. at least, hilang rindu korang kan dekat aku .. hehe :)


NOTE : harap persahabatan kita semua kekal sampai bila-bila .. amin3 !

No comments:

Post a Comment

ehem !
cuba try comment sikit :)