Wednesday, April 4, 2012

permohonan upu dah tutup

hye awak yang comel dan awak yang handsome ! awak semua tahu tak, saya tengah tak tenang nie ..dup dap dap dup dup bunyi jantung nie .. finally, UPU dah tutup 2 April hari tu..yang aku apply entah dapat entah takkan .. syarat kelayakan memang lepas semua, tapi yang apply kot-kot result lagi meletus-letus macam gunung berapi yang tengah meletus ..ayoyo ! risau den .. makkk ! takut .. haha :D amacam? manja tak aku ? haha :D sayang mak ! sweet kan ? :p


dengan ini, secara rasminya aku mengisyhtiharkan bahawa aku kini tidak tenang sama sekali .. walaupun aku kelihatan gembira, senang hati, ceria namun dalam hati Allah yang Maha Mengetahui .. time nak tidur, lepas aku berangan nak jumpa BAKAL husband dekat tempat yang aku nak belajar nanti, insyaAllah laa kan kalau jumpa, aku mesti fikir dekat mana aku tercampak, terhumban nak sambung belajar nanti ..BAKAL husband aku pulak orang mana ? ehh ! BAKAL husband ? ehem ! aku baru 17 tahun 5 bulan tau .. bulan 11 baru genap 18 .. matangkan aku fikir sampai ke situ .. well ! aku  ada wawasan 3030 .. lalala~

korang semua doakan yang sangat paling the best tau untuk tawaran yang akan masuk dalam peti surat aku tak lama lagi .. even kita semua tak saling mengenali, namun korang semua tetap diingatan ku.. aku selalu ingat korang tak kira dekat mana aku berada .. tengah naik kereta, tengah pakai kasut, tengah kemas rumah .. makan kenyang, mandi basah, tidur pun lena sebab ingat korang semua ..hmm ! sweetnya aku nie kan .. aku minta maaf ye sebab jadi sweet macam nie .. i'm sorry !



tak kira apa pun yang masuk dalam peti surat rumah aku nanti, aku terima .. harap rezeki-rezeki tu akan terus mengalir macam air dekat sungai .. alahai ! macam-macam keluar dekat entry aku kali nie, gunung berapi laa, sungai laa .. konon macam amik sastera laa kan .. ayat berbunga-bunga bagai .. dulu time sekolah, cikgu suruh buat ayat berbunga-bunga siap pokok-pokok dengan akar-akar sekali taknak .. sekarang dah gian sampai dekat entry semua benda keluar .. ahai ! rindu pulak zaman sekolah .. untuk adik-adik semua, hargai zaman persekolahan anda .. enjoy it !

NOTE : seram laa hoi .. entah apa tawaran aku dapat laa kan .. doakan tau awak awak semua :)

No comments:

Post a Comment

ehem !
cuba try comment sikit :)