Wednesday, April 18, 2012

just for you :)

hye guys ! sebelum tu entry nie dibuat khusus untuk Nor Halimah .. sory sangat tak buat entry pasal awak ! sampai merajuk dah ye .. so, kali nie aku buat entry khas, special and special just for you .. pewit ! terharu tak Halimah ? haha :D *peace


first time kenal ? alaa, sepatutnya masa seminar tahun lepas kita dah boleh kenal kan3 ? sebabnya member rapat aku time seminar tu ramai budak T6 .. tapi takdir dah tetapkan kita tak kenal lagi laa .. tapi, tak sangka masa kat sana awak still notice kita .. pergh ! hot jugak aku kat sana sampai awak boleh notice kita kan ? ehem ! fuhh ! nie teringat time seminar dekat UiTM tahun lepas nie .. rindu suasana dekat sana .. sobs sobs :'( kelas aku majoriti pergi .. aku siap bawak bantal tak boleh bla tu .. arghh ! peduli apa aku ! aku tetap nak bawak bantal tu .. pssst ! sebenarnya aku takut dekat sana takde bantal .. sebab tu aku bawak bantal tu .. aku bawak bantal pun kecoh seyh .. biar laa .. jelous laa tu :p

masa tu laa aku mula kenal budak-budak T6 nie tapi dekat facebook .. :) itu laa kegunaan facebook yang rakan-rakan pembaca semua .. kan dapat mengeratkan hubungan yang dah lama terputus .. err ~ apakah ? terputus ke hubungan aku dengan budak-budak nie ? abaikan ~~ aku makin rapat dengan dia bila kitaorang belajar tempat memandu yang sama .. haha :D serius, memang ramai kena kutuk-kutuk laa masa tu .. si Halimah nie pulak memang kes open gila laa, dia story semua nya pasal orang kat tempat memandu tu .. yang mana yang garang, yang mana yang poyo, yang mana yang baik .. senang cerita semua laa ! dekat situ juga aku mula kenal orang yang sebaya dengan aku tu .. dia macam bajet sikit laa .. muka mactured habis ! ingatkan dia TUA daripada aku, rupanya Halimah cakap dia tu sebaya dengan aku .. ya Allah ! susah nak percaya .. tapi yang aku tahu Halimah nie open ! dia jenis tak kisah .. rasanya laa .. hehe :)

gosip punya gosip, serius ! rasa macam makin rapat dengan Halimah nie .. by the way, ucapan kita untuk awak ..

  • kita doakan awak lulus amik kereta .. goodluck and chaiyok2 ! you can do it .. jangan menyerah kalah ! 
  • semoga berjaya didunia dan diakhirat :) insyaAllah !
  • nice to know you .. *peace
  • nanti jangan lupa kita ye .. *tak memasal
  • jangan sombong-sombong tau !
  • harap persahabatan kita kekal sampai bila-bila .. insyaAllah 
so, sampai sini dulu .. chaw !

No comments:

Post a Comment

ehem !
cuba try comment sikit :)