Thursday, April 5, 2012

finally, PLKN siri kedua





hye guys ! :( serius, i'm speechless .. tadi aku scroll down facebook aku, aku ternampak ada budak update pasal status pergi PLKN siri kedua .. wahh ! aku excited gila nak check nie .. macam yang korang tahu, aku memang nak sangat, excited gila, berdoa sangat-sangat, teringin habis nak pergi PLKN siri yang kedua nie .. apa lagi, dengan muka yang excited dan sangat-sangat teruja, aku pergi google search and search ''penempatan PLKN siri kedua'' .. dia keluar jerk, aku terus klik .. hah ! tak sempat kau nak lama-lama kan ! padan muka kaw ! haha :D hasilnya ~~

NAMA  : NORATIQAH BINTI SAZELEE
NO KAD PENGENALAN : 94111904****
KUMP   : 2
PUSAT BERKUMPUL : DATARAN TASIK KLUANG
NEGERI PUSAT BERKUMPUL : JOHOR
NAMA KEM  : KEM PLKN SRI LEDANG TANGKAK
ALAMAT KEM : MLO 8167 KM 27,  JALAN TANGKAK-SEGAMAT
POSKOD KEM  : 86000
BANDAR KEM  : JEMENTAH
NEGERI KEM : JOHOR
TARIKH LAPOR : 3 MEI 2012
MASA LAPOR : 9.30 PAGI
NPP  : -
CATATAN  : -


yezaa ! first aku baca dapat, aku menjerit gila-gila .. makk ! kena PLKN siri 2 .. happy laa nie konon, mak aku punya terkejut aku jerit tu .. haha :D sory mak ! teruja sangat .. fuhh, keterujaan aku dan ''keexcited'' aku tu aku turut berkongsi dengan rakan-rakan seperjuangan yang lain .. ya Allah, bagus aku nie .. ehem ! aku terus call syahirah suruh dia check .. aku tak fikir kredit dah masa tu .. aku bagitahu zarul, siap update status lagi .. sambil tu berbual laa dengan family aku ..

ayah   :  nanti ayah tanya member ayah kem nie dekat mana ..
aku    : okay !
mak   : dekat mana nie ?
aku    :  tangkak mak .. jangan ada yang rindu-rindu ya nanti (muka dengan harapan ada yang cakap rindu)
mak   : tangkak ? boleh beli kain nie ..
aku    : =='

adik aku siap posing-posing dengan baju aku .. yelaa kan, untung laa dapat pakai baju aku time aku pergi nanti .. dia siap suruh aku beli hadiah awal-awal .. ahh ! tahun nie tak payah hadiah-hadiah sangat laa kan ..dah pakai baju aku yang lawa-lawa tu kira hadiah laa .. habis dress favourite + kesayangan aku dia pakai .. arghh ! aku nak kunci almari tu .. haha :D padan muka ! kahkahkah :D *kejam


syahirah telefon cakap dia tak dapat .. alaa ~ sedih :( kitaorang baru plan nak PLKN saing .. zarul chat cakap tempat sama .. fuhh ! Alhamdulilah :) ada member .. baca status aku macam nak nangis, tambah dengan orang yang text-text aku .. hmm ! salah aku kot teruja sangat .. syahirah menangis masa call .. aku cool lagi, lama-lama dah macam hujan dah .. alaa ! aku belum pergi dah nak nangis-nangis ..maybe terkejut jugak kan sebab dapat .. amboii ! lambat betul respond terkejut aku .. haha :D finally, panggilan PLKN dah terjawab .. thanks God !

NOTE : takut pulak tiba-tiba even aku memang NAK pergi PLKN nie .. hmm !

10 comments:

  1. congrats,pat g plkn..mmg best akk pon da g..t dah lek jgn ngis2 taw..mmg akn tjadi drama airmate hehe..

    ReplyDelete
    Replies
    1. haha :D nie sebelum pergi pun takut ada drama2 .. hehe

      Delete
  2. congrats pat g plkn..akk pon da g..hehe mmg best..n dah nk blik nnti akn terhasilnye drama airmate hehe..

    ReplyDelete
  3. same goes with me,,but i've got at kem lagenda gunung asahan jasin,melaka,,hehe,,

    ReplyDelete
    Replies
    1. haha ! goodluck2 ! :) berkhidmat untuk negara ! yeahhh >.<

      Delete
  4. w0ii ! untung larhh satu tempat ngn mamat kep0chi tuh .... HAHA ! cian ira ... :'(

    ReplyDelete
    Replies
    1. alhamdulilah .. hehe :) tu laa, sedih tak dapat pergi saing dengan dia .. puas masa tu plan nak pergi saing :(

      Delete
  5. BEST NYER DAPAT PLKN!! EMY PUN NAK.. :(

    ReplyDelete
  6. ade mase dtg la kem...kem kamu jugakan?
    http://cikguplkn.blogspot.com/

    ReplyDelete

ehem !
cuba try comment sikit :)