Thursday, April 12, 2012

ade aku kesah ?

isyhh .. menyampah aku ! ada jerk yang nak cari pasal dengan aku..sebenarnya kau jerk yang suka cari pasal dengan aku kot .. thnks dekat kau yang suka cari pasal .. nak ape-ape award ke ? tolong laa, aku penat kot gaduh-gaduh dengan kau..ahai ! macam budak-budak laa sayang ! awak tu dah besarkan? dah boleh fikir mana betul, mana salah kan .. dah boleh bezakan mana baik mana burukkan ? ke awak dah tak dapat nak bezakan lagi ? serius ! aku kadang-kadang macam kesian dengan kau..apa point kau? nak cari publisiti ke ?oops .. untung laa orang hot kan ? err ~ hot ke ? aku punya laa ingat benda nie dah settle tapi makin lama awak makin melampau sayang ..

awak batak ke nak jadi hot ? awak dah lawa laa, kita tak lawa mana pon ..awak nak jelous apa lagi dengan kita ke awak jelous kita dengan dia.. awak, kita dengan dia kawan jerk .. awak tu jelous tak bertempat laa.. kalau kau tak jelous apsal kau update status bukan-bukan..ingat aku budak-budak ke yang tak faham status kau tu untuk aku.. aku malas laa nak gaduh dekat facebook ! macam budak-budak hingusan rasanya .. cukup tahun lepas aku buat status, kau dah chat-chat aku kan .. alaa ~ kau terasa ke ? status tu memang untuk kau pon .. member-member aku update status pon kau kata aku subahat dengan diorang .. memang semua status masa tu untuk kau .. alhamdulilah, last-last kau kata ''ingat kau bodoh sangat ke ?'' err ~ maaf ye awak ! kita tak suka guna kata-kata kesat sebenarnya .. kau yang mengaku kau bodoh kan .. tu laa kot kenyataannya ..tettt !

kau kata nak benda nie settle cepat .. what the hell laa ! kau yang buat bukan-bukan dulu .. selagi tahap kesabaran aku ada, aku still boleh sabar layan kau yang macam kemaruk gila kan .. hal aku kau nak sibuk pehal .. konon taknak jaga hal aku, tapi kau nak tahu semua jugak kan ? kita dah besar laa, fikir laa beb ! otak jangan letak dekat lutut dah .. aku malas gila nak update status dekat facebook sebenarnya, kalau aku update benda nie jadi makin besar kan3 ? so, better aku amik jalan yang selamat untuk dia jerk .. diam tak bermakna aku kalah .. aku malas nak layan budak-budak yang baru nak up macam kau nie .. senang cite macam budak-budak agas laa .. booo ! kenapa kau delete ek status kau ? sebenarnya kan, aku nak buat pengakuan tau, aku tak kisah kalau kau taknak member dengan aku, taknak kenal pon takpe sebab kau tak penting pon .. lain laa kalau kau pandai gila, sembahyang tak tinggal, tudung labuh sampai lutut, tak suka kutuk-kutuk orang kan .. maybe aku rasa kehilangan kot .. nie kau dengan tak pakai tudung, kutuk-kutuk orang .. fuhh ! sikit tak heran :p alaa, aku pon tak perfect mana laa, tapi takde aku nganjing-nganjing kau tau !



thnks to YUYU ASHARI and BUDAK KECIK yang comel sebab bagi support tadi .. sayang awak sangat-sangat laa .. hehe :) betul cakap awak, makin dilayan nanti makin menjadi-jadi kan .. dah laa, lepas nie aku nak buat macam tak bersalah jerk .. bukan macam, memang aku tak salah pon ..malas layan kau yang gila bapak punya jelous .. kata dah ada pakwe, so layan laa pakwe kau .. sibuk update hal aku pehal ? kau terasa ? memang entry nie untuk kau laa ! memang suruh kau terasa pon .. hahaha :D

NOTE : makin tak faham dengan budak-budak sekarang, gaduh memang kena update status dekat facebook ke ? nak bagi friends dekat facebook tu semua tahu ke kau tengah gaduh .. tak tahu malunya ! orang kalau boleh taknak ada musuh, lagi nak cari musuh kan .. isyh2 !

5 comments:

  1. hehehhehehe...^_^
    ade nme kite lah kat situ
    [TERHARU]
    sye suke lah NOTE tuh..!!!
    BUDAK KECIK...!!!!

    ReplyDelete
  2. hheheheheheh...
    nme kite lah kat situ...
    [TERHARU]
    sye suke NOTE tuh...!!!
    ~BUDAK KECIK`~

    ReplyDelete
  3. sabar k.. tak semua orang dapat memahami antara satu sama lain. bak kata orang. rambut sama hitam.. tapi, hati lain-lain..

    ReplyDelete
    Replies
    1. tu laa, sabar jerk laa nie .. kadang2 tension jugak ! hehe ^^

      Delete

ehem !
cuba try comment sikit :)