Monday, March 5, 2012

trend tulisan budak zaman sekarang

hye guys ! pergh, agak-agak aku nak melepaskan   meluahkan perasaan ketidakpuashatian aku terhadap orang-orang sekarang nie .. ok , ayat aku tadi lebih khusus dekat budak-budak yang baru nak up nie laa kononnya ..baru nak kenal dunia luar, baru nak bercintan cintun, baru nak rasa duna bebas .. standard ! budak-budak remaja sekarang ..



aku pon tak kisah kalau diorang nak bercinta time-time sekolah nie, aku time sekolah pun bercinta .. hahaha :D dah laa nakal kat sekolah even aku seorang pengawas yang tidak berwibawa .. budak-budak sekarang nie banyak follow trend-trend yang entah pape kan , trend nie pun satu ! cuba jangan kelar trend yang bukan-bukan boleh tak, kung dengan aku-aku terikut .. aku just nak share pasal ayat-ayat budak zaman sekarang laa .. bab-bab lain, kita touch nanti .. ewahh !

oiTT ! NuCk TenAL NaN aWuCk BoLeyh ?

AwuCk dHa MuM Kew ?

sini datang dekat aku, bagitahu cikgu mana yang ajar korang macam nie .. dah tulisan kecik besar kecik besar .. aku yang baca nie pon tengok korang kecik besar kecik besar jerk hoii ! tension aku ! aku yang nak membaca nie pun susah .. tengok status-status yang diorang tulis dekat facebook .. totally, diorang semua nie bangga betul dapat tulis macm tu ..walaweyh, hebat betul korang, seyes ! nak dekat 12 tahun jugak aku sekolah, cikgu aku tak pernah pon ajar tulis macam nie ? tak kira !! korang kena ajar jugak *sambil merenget2* 



tak susah apa kejap nak tekan kecik besar, dah bagi kemudahan nak kepayahan .. standard budak sekarang ..pengaruh nak buat woo karangan bm .. aku punya style dulu suka tulis ringkas-ringkas .. contoh ! ''beb, pape text aq aw'' masa tulis karangan bm time sekolah, aku boleh tulis ayat ringkas ! nasib baik perasan awal ..sudah-sudahlah tulis ayat yang macam sakai-sakai nie . kan susah nak tulis, susah nak fikir nak tambah huruf apa .. ingat cantik apa tulis macam tu ? awesome laa sangat kan ? ggrr ~

ArKhOe TaK PhAm ApErW KowAnG TuLish !

plis laa, jangan tulis sakai-sakai macam nie .. ingat ! bahasa jiwa bangsa, sama-sama laa martabatkan bahasa kita  .. :)


2 comments:

  1. kitew pown tark sukew la..huhu~


    hehe..betul tak atas tu?? sakit pale sebenarnya nak baca tulisan camni..

    ReplyDelete
  2. kiteww taq faham lewww..apeww aowak cakap nieww?

    - gf adik saya cakap camne...agak pening disitu..

    ReplyDelete

ehem !
cuba try comment sikit :)