Tuesday, March 27, 2012

test JPJ

hye awak, awak dan awak ! hehe .. kita happy tau hari nie sebab .. ehem ! malu laa nak cakap .. haha :D setelah berusaha semaksimum mungkin dibantu dengan doa daripada ibubapa, tenaga pengajar juga dorongan dan kata-kata semangat daripada semua pihak, finally, akhirnya, konklusinya, kesimpulannya aku LULUS/ PAS/ BERJAYA mendapatkan lesen P yang diidam-idamkan selama nie ..lesennya belum dapat, tapi dah ada pengesahan untuk aku memandu dekat jalanraya .. so, sape dekat sini nak shoping ajak aku ! aku drive dari Kluang nanti .. ewahhh ! nampak tak berlagaknya aku dekat situ :p ya ALLAH, ampuni hambaMu ini ..


 --> JPJ kereta 


--> JPJ motor

kereta dengan motor aku lepas tadi .. perasaan ? takde la nervous mana, setakat jantung nak terkeluar.. standard laa kan .. tadi aku jumpa encik SUPERMAN aku .. ehem ! wish dekat dia luck laa .. hehe :) tak bertegur pon .. setakat senyum-senyum tu ada laa .. ramai betul member-member aku yang amik test tadi .. cuci-cuci mata laa .. haha :D ok ! time test tadi aku nak demam tau .. tuhan jerk yang tau ..



rasa cukup laa sampai sini .. demam-demam nie rasa tak larat nak berceloteh lebih-lebih ..dah ketandusan idea .. ikut kalau tak demam nie, malam-malam nie aku dah drive dah pergi i-city .. ewahh ! haha :D ok, chill ~ by the way, goodluck untuk yang akan amik test specially untuk member-member aku .. hehe :)

NOTE : Alhamdulilah, finally lulus jugak :)

1 comment:

ehem !
cuba try comment sikit :)