Sunday, March 25, 2012

pening !

hye guys !  ape cerita ? sihat ? mesti lepasan SPM tengah pening kan3 ? nak pergi matrik ke ? orang kata susah .. hmm ~ nak pergi asasi ? kalau pointer rendah ada yang kata kena tendang .. nak pergi form 6 ? orang kata soalan dia susah .. nak pergi diploma ? alahai ~ masa dia lama laa .. isyhh ! pening-pening .. relax guys ! jangan fikir orang, percaya pada keyakinan diri .. kalau asyik fikir orang, memang laa hampeh ! :p semua benda susah dalam dunia nie, insyaAllah bila kita dah belajar, benda tu jadi senang laa .. macam dulu kecik-kecik, alaa masa zaman tadika dulu, kita kenal ke ABC 123 nie ? tak kan ? ibubapa laa yang ajar, guru-guru laa yang didik .. Alhamdulilah, sekarang kita dah tahu membaca kan ? kalau tak, takkan korang semua baca entry aku nie kan .. :) believe yourself !



sini ada satu link aku nak share .. klik SINI ! hope boleh bantu korang .. peace ! banyakkan buat solah istiharah laa senang :) mudah-mudahan Allah tunjukkan yang terbaik untuk kita .. Alhamdulilah, lepas aku jumpa mak cik aku semalam, aku usha-usha kos nie, aku rasa dah tahu nak apply apa ..hope keputusan aku nie betul .. amin3 ! korang-korang semua doakan laa aku ! aku rasa kan aku taknak jadi doktor , aku nie berjiwa lembut macam sutera .. tak sampai hati nak bedah-bedah orang, cucuk-cucuk nie .. :( ewahh ! berjiwa lembut ? ehem !



sekarang aku banyak fikir masa depan .. err ~ banyak ke ? haha :D hope lepas nie aku lebih berjaya .. yeahhh ! o0ps ! semalam aku tak update blog pon kan ? mesti ada yang rindu nak baca entry aku yang selalu best nie *perasan kejap semalam aku jalan-jalan bandar, lepak-lepak McD kejap .. tak kejap sebenarnya, berjam jugak .. okay ! semalam aku pergi beli-beli dekat McD tu 4 kali, tak laa WANTED sangat .. malu kejap jerk .. mula-mula aku order cheese burger dengan happy meal, malu jugak aku bawak happy meal tu .. tapi demi adik tersayang, aku sanggup ! kakak yang baik betul laa aku nie ..ehem ! lepas tu mak aku nak makan bubur dia, kesian mak aku ada ulser :( sekali lagi aku pergi beli dekat kakak yang sama .. takpe mak, demi mak :) selang 10 minit, ayah aku sampai McD aku belikan Big Mac .. alahai ~ baiknya aku nie .. kali ketiga ye .. sekali adik aku yang lain nak jugak makan McD .. hah ! aku masuk lagi then beli .. sememangnya aku sangat baik ! muka tak WANTED laa .. don't worry semua ! aku ikhlas :p

sampai disini dahulu kisah sedih happy aku membantu family aku yang teringin benar nak makan Mcd nie .. akhir kata dari aku jaga diri .. :) Assalamualaikum !

2 comments:

  1. salam . huhu . tu lah . pening kan . kite pun pkai isi je sume .. hee .. :) awk msti dpt result gempak eh ? ^^v tahniah ..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Allah hai .. hehe :) xde nye .. ntah2 die lagi gempak ! haha :D congrate jugak !

      Delete

ehem !
cuba try comment sikit :)