Thursday, March 1, 2012

malu bawak moto :/

hari nie aku bawak kereta lagi, aduhai ~ orang line yang ajar .. hmm ~ otak aku serabut gila siot ! macam2 hal jadi .. seram tetap ada ok, nak ambil result 22 March nie, tak menggigil pulak laa kan :p ya ALLAH, berikanlah aku keputusan yang baik ..



tadi bawak kereta dah macam apa, otak nie ligat fikir macam2 benda .. totally, ok laa .. then bawak moto, tak macam panas pulak laa kan .. alaa ~ aku memang dah pandai bawak moto tau, bukan nak berlagak apa laa ..bawak moto pon suka2 jerk kan , ayah aku ajar  dulu time darjah 6 kalau tak silap .. dulu, excitedd gila dapat bawak moto, macam dunia nie aku yang punya :p bila dah naik sekolah menengah, aku dah jarang bawak moto, tapi still handal lagi .. hehe :) bawak moto bukan pakai helmat kan, takkan nak ikut peraturan sangat kan .. bawak pon sekitar2 tempat aku tinggal jerk, takde nya slow2 nie .. laju sikit dari bawak dekat litar !



so, tadi bawak kat litar .. alahai ~ satu benda yang aku tak suka bawak kat litar nie sebab dia praktikal sangat tau ! kena bawak slow2, ikut gear yang mana, pakai helmat laa .. tunggu turn .. ALLAH banyak nya step ! kalau ada mamat2 handsome, pewiitt ! lagi semangat aku nak buat .. tadi masa tengah bawak2 moto tu, orang yang ajar suruh aku ketatkan helmet sikit .. oleh sebab aku nie jarang benor nak pakai helmat kan, nak buka helmat tu pun tak tahu .. alamak aii ! cover muka malu laa dekat situ .. dah laa pukul 10 lebih .. fine laa, malu sesat jalan kan, aku suruh laa orang tu bukak kan helmat .. hah ! kan sweet gitu .. :)
p/s kepada BAKAL PAKWE aku, aku nak korang sweet macam tu .. haha :D



takpe laa, maybe time2 nie nak banyak salah, banyak buat malu kan .. nanti dah lama2 sampai takde silap langsung aku buat .. haa ! amik kaw .. time nie jangan terkejut laa .. hehe :) amin3 ! semoga ucapan aku nie satu doa .. minggu nie, minggu depan busy laa aku nak bawak2 keta nie .. test JPJ dah nak dekat .. seraammm ~ wish me luck ! hoii, aku nak tengok wayang nie, entah bila free .. busy mengalahkan PM laa aku nie .. haha :D *perasan kejap

NOTE : bulan March nie rasanya bulan berdebar laa .. :p

2 comments:

ehem !
cuba try comment sikit :)