Saturday, March 17, 2012

gonggok bersepatu

aikk ? kenapa gonggok bersepatu pulak kan ? hehe .. entry ini KHUSUS untuk awak sayang ! jujur, even baru berapa hari kamo call, hati tetap rindu .. ewahh ! hey-hey bukan 'dia' okay .. adik aku :p korang bab-bab orang bercinta-cinta nie laju jerk .. masing-masing mesti dah klik kan perkataan 'sayang' tu kan ? first time kenal budak kecik nie dekat facebook laa .. :) biasa, facebook kan  boleh mengeratkan silaturahim .. akak memang nak jumpa awak laa, nanti akak dah ada lesen, akak pecut pergi Batu Pahat then kita gerak JB .. tidur rumah akak Nurul .. aww ~ rindu akak nurul :( dulu kak nurul sanggup datang Kluang nak jumpa kita, padahal adik dia ada sekolah science johor .. dia nak hantar adik dia pergi sana laa tu .. okay ! aku perasan ! :p 


miera, jawab soklan miera dekat blog boleh kan .. haha :D




gelaran saya bagi awak ?
--> miera :)


lagu sesuai untuk saya ?
-->entah ! rasa macam semua lagu sesuai laa .. haha :D


yang awak ingat pasal saya?
-->ketawa miera ! serius ! tiap kali call bila miera ketawa an, macam tulus dan ikhlas dari hati .. :p


awak nak saya jadi apa untuk awak?
-->jadi orang yang kuat ketawa .. haha :D


nasihat untuk saya?
-->good luck SPM sweety :) all the best .. untung laa budak pandai kan .. tahun lepas result dah full A .. jadi anak yang solehah .. jangan lupa akak ! ^_^


benci/sayang saya?
-->sayang !


kenapa ya?
-->miera best !


best kawan dengan saya?
-->best gila ! tak rugi kita kenal .. aww ~


dah ! akak dah jawab .. sory ! miera bagi dekat text, akak reply dekat blog .. xpe kan .. hari nie 17 March 2012 .. budak PLKN balik .. haha :D untung laa.. *isyhh ! taknak guna perkataan untunglaa .. nanti budak tu tak suka* 






sayang miera sangat2 ! awww ~ :')

NOTE : macam poyo pulak entry nie, biasa guna aku .. nie guna perkataan akak pulak :)

p/s : now dah tahu kenapa tittle 'GONGGOK BERSEPATU' kan .. sebab FB budak nie nama GONGGOK BERSEPATU .. hehe :)


No comments:

Post a Comment

ehem !
cuba try comment sikit :)