Tuesday, March 6, 2012

golongan orang HOT di facebook

korang mesti ada fecebook kan ? alaa ~ tipu laa kalau takde facebook nie .. rasa macam ketinggalan betul kalau takde facebook nie kan, dah macam duduk zaman batu da .. dekat facebook laa kita boleh jumpa member-member lama, boleh chat-chat, kenal-kenal dengan sapa-sapa laa .. facebook jugak boleh buat kita tahu info-info terkini, cerita-cerita hot pasal artis, pendek kata macam-macam laa.. korang nak gaduh dekat facebook pon boleh :p



jom kita usha-usha golongan-golongan HOT dekat facebook nie, korang ada tak ciri-ciri tu ?

PROFILE PICTURE
     -> kena letak yang trend-trend sikit, ala-ala model gitu .. aku akui korang yang letak memang lawa-lawa laa, tak kurang yang bergambar depan toilet, hey ! yang penting profile pictures mesti menawan, baru laa ramai orang  add ! baru boleh market :p

INFO
     -> ''saya takkan approve orang yang gambar-gambar cartoon ..'' alaa ~ ayat biasa aku baca laa dekat info-info nie ..aku sendiri ada usha seorang budak nie, Allah hai memang bajet kalau baca info dia .. siap bagitahu macam mana nak tegur dia, contoh macam tak boleh chat cakap salam kena full ASSALAMUALAIKUM .. dik oii, awak tu baru nak up laa .. haisyhh !

STATUS
     -> status budak-budak hot nie biasanya ramai gila yang like even dia tulis ''sayang awak selamanya sayang'' hah ! memang yang like sampai 100 ++ .. fuhh ! suspect respect betul laa aku .. cuba kalau budak-budak yang tak bape nak hot nie copy paste balik status budak-budak hot nie .. conform ! takde yang like :p ada pun tak sampai 10 ..



NAMA PROFILE
     -> ada yang tulis nama ARE LI FULL .. perghh ! dah full seyh, tapi aku add boleh jerk :) awak nie jangan laa tulis FULL kalau tak full, kan orang semua just nak member jerk .. kalau taknak orang add, tak payah buat facebook ..

p/s : just gurauan semata-mata .. jangan amik hati . peace ! :)

2 comments:

  1. macam2 ragam kat fb ni..saya follow sini..

    ReplyDelete
  2. hahaha .. nak hot sesaje .. menyampah ..! huhu . bajet lah taknak app dp yg bukn gmbar sebenar .. wekk ! haha

    ReplyDelete

ehem !
cuba try comment sikit :)