Sunday, March 11, 2012

doktor fashion yang poyo

hye guys ! Assalamualaikum, salam satu Malaysia and salam satu blogger :) fuhh ~ lama tak update blog, bersawang-sawang dah kot blog nie .. tiup-tiup sikit habuk, fuh ! fuhh ! dah macam rancangan awal ashaari pulak kan ..lantak laa ! tak sempat update blog Jumaat dengan Sabtu hari tu, busy .. maklom aku kan mengalahkan PM :p

semalam aku jalan-jalan dekat bandar Kluang, pergi habiskan duit .. pergi beli shawl ! aww ~ lama tak beli shawl , then jalan-jalan .. pergi usha baju kurung, ehem ! lupa nak cakap, semalam aku pergi bandar pakai baju kurung, sangat-sangat ayu tau ! hahah :D rimas laa jugak, nak jalan macam sopan lagi, aduhaii ! masa jalan-jalan semalam, hati aku nie meronta-ronta betul nak masuk kedai yang jual-jual baju kurung nie ! hati nie dah terjatuh cinta betul dekat baju kebaya pendek tu .. macam comel sangat ! tapi jarang laa kan baju tu, nak pakai macam susah pulak ..




ahh ! tak peduli, nak beli salah satu baju dalam kedai tu .. err ~ kedai ke ek ? macam butik laa .. lawa-lawa baju dia ! makk ! nak baju tu, berkenan sangat ! ok harga baju tu RM 200 ++ ahaai ! terkejot laa weyh ! tapi memang standard laa kot mahal .. banyak batu-batu, berat pulak tu .. nak iron pun susah kan baju-baju macam nie .. baju jubah dia RM 100 ++ .. memang baju dekat situ takde yang RM 100 ke bawah eh ? ada yang RM700 ++ tapi serius baju-baju dia memang awesome-awesome laa .. memang nak beli, nak iron susah laa pulak, tengok laa before raya aku nak satu baju tu ! :p


berkenan betul laa baju-baju macam nie .. tengok kasut pun macam apa dah semalam .. aku sekarang suka betul carik kasut-kasut yang ada heel nie .. isyhh !

nie ok tau nak pakai tapi ada kesan bila kita tua nanti .. bole jadi bongkok ! lagipun kalau sapa-sapa yang tak biasa pakai heel, tak disyorkan sangat pakai kasut macam nie sebab cepat lenguh, kan tak rata kan .. fashion memang boleh tapi kesihatan kena jaga ye sayang-sayang semua :)

nie ok laa kot .. kasut aku pun ada yang pattern macam nie, kalau nie tak berapa lenguh sebab dia ada rata sikit kan .. better nie dari kasut yang tumit halus benor tu .. jalan jauh memang melecit laa !

tiba-tiba macam tak berkenan laa t-shirt nie, dress ke tak pon baju kurung .. ahai ! taubat ke aku nie ? saja pakai heel, rasa confident sikit, masa form 5 dulu, jalan malam-malam pun aku still pakai heel sebab best ! confident level jadi tinggi woo ~ masa memandu jangan pakai heel ye ! semalam bawak keta, mak aku suruh pakai kasut flat biasa .. alaa ! nak mandu sambil pakai heel laa mak ! :pp hey, apasal aku jadi pakar kecantikan pulak nie, siap advise-advise lagi .. aku pakai pon entah papae lagi :p

NOTE : tiba-tiba rasa macam tengah jadi doktor fashion :p

No comments:

Post a Comment

ehem !
cuba try comment sikit :)