Sunday, March 4, 2012

aku jumpa superman

wahh ! awesome laa hari nie .. best ! hari nie aku jumpa superman .. :) korang ada ? haha ..

superman nie macam dalam cartoon kira penyelamat orang laa kan3 ? standard laa, masa kecik2 dulu aku layan juga cite2 nie ..batman, power puff girl *abaikan kalau salah ejaan* kire hebat cartoon nie dapat menambat hati aku .. alolo ~ so sweet ..

tadi, macam biasa aku bangun awal2 pagi .. fuhh ! semangat tiba2 nak pergi bawak moto nie, aku tak bawak keta hari nie .. kalau bawak keta kan, aku tak pandai betul nak imbangkan clush dengan minyak tau .. yang lain rasa dah ok kot, alhamdulilah .. semalam pon ayah aku dah ajak bawak kereta wira tu .. dah besar, aku taknak bawak jugak first2 .. tapi sebab kena bebel, aku gagahkan diri .. well ! aku pun anak yang baik kan, dengar kata :p



bawak moto tadi, biasalah macam cuci2 mata aku pergi sana ..tengok indahnya ciptaan tuhan kan .. nampak mamat2 handsome ! subhanallah :) layankan jerk laa, dah depan mata kan .. so, turn aku bawak moto .. jom rempit ramai2 ! start2 moto tak boleh, alahai .. jangan la buat hal lagi .. sekali ada yang datang start kan .. masuk litar and bawak slow2 .. sopan betul aku bawak masa dalam litar tu, boleh jadikan menantu laa weyh ! haha :D then, moto tu mati lagi .. awak ! kenapa awak mati lagi ? kaki saya dah lebam da nie ..

start2 tak boleh, serius ! aku agak2 lemah sikit bab2 start moto nie .. sapa x give up kan .. sekali datang orang belakang aku, lelaki of couse nak tolong start kan .. wah2 ! macam dunia nie aku punya laa .. ''sini saya start kan'' dia kata .. start2 tak boleh .. aku rasa dia pun malu kalau tak boleh start tu, tu yang seboleh2 nya nak start kan moto aku .. usaha eskalator  tangga kejayaan kan .. boleh juga dia start kan moto aku tu ... ''thank you'' kata aku dengan sopannya .. alaa, terspeaking pulak dohh .. bajet betul .. PUIHH ! sekali kitaorang tukar moto, dia bawak moto yang aku bawak, aku pulak bawak moto yang dia bawak tadi .. awak ! awak lah superman saya !! tak kira2 *merengit2* 






siap bual2 wooo .. dia tak tahu aku dah blushing gila time kena tolong tu .. i'm lucky to know u mr.superman .. haha :D nasib laa ada kau .. kalau tak hura hara jugak aku .. thnks mr.superman :)

1 comment:

ehem !
cuba try comment sikit :)