Saturday, February 4, 2012

tension !!!!

salam and hye guys ! so, today aku just nak share pasal problem aku jerk .. at least, lepas aku tulis apa2 kat blog nie, rasa TENSION + STRES aku nie boleh kurang laa jugak ! hehe :)


so, tadi aku pergi laa dengar teori moto .. nak tunggu lesen L untuk moto ! bukan mudah ! hehe sebenarnya, aku yang malas .. tu yang lambat ! kereta dah siap da .. hehe nak amik mood untuk moto 2 .. huhu :(

aduhaii ! nak tunggu L kena seminggu, alaa ~ tension ! lama seyhh ! aku dah laa kena habiskan lesen cepat ! before bulan 4 dah kena siap .. fuhh !  aku dah plan baik2, ingat jumaat nie lepas habis traning tu, aku nak pergi shopping atau dengan kata lain aku nak pergi habiskan duit :p  sekali ada seorang cikgu yang baik tu suruh aku habis cepat ! ALLAHHU AKHBAR !! yups ! memang aku bersyukur sangat tapi plan aku nak keluar jumaat nie macam mana :( aduss2 !


seyes ! aku sangat serabut , actually, aku dengan 'dia' dah plan nak keluar lama dah .. ayoyo ! takkan aku nak postponed lagi, kesian laa pulak ! hmm ~ aku tanya dia, and macam biasa, ntah apa2 laa jawapan dia .. cuba laa serius sikit ! isyhhh ! geram laa ..

so, time aku jalan2 kat bandar kejap tadi + makan KFC, aku try laa cari2 ideaa .. aku dah buntu ya ALLAH,  serba salah aku .. takkan nak tolak pelawaan cikgu tu, and takkan nak postponed date kitaorang nak jumpa .. apa aku nak buat nie ? bagi laa jalan keluar ya ALLAH :( aku buntu dah nie !!


aku just harap dapat pujuk dia supaya dapat postponed date 2 .. even dia tak kesah, tapi aku tahu mesti pedih untuk dia .. aku berdoa sangat2, biarlah dapat jalan keluar dengan cepat .. kalau dia yang nak postponed, wahh ! great !! :) tapi kan, aku tak rasa yang dia akan postpone date tu .. date nie maksud aku hari nak jumpa ok ! ggrrr ~ otak korang nie .. by the way, korang yang baca doakan jugak untuk aku taw ! aku taknak sakitkan hati sapa2 dalam hal nie .. :)



ya ALLAH, Kau lembutkan lah hati dia ya ALLAH (macam lagu OMBAK RINDU da), biarlah dia nak postponed date kitaorang nak jumpa .. biarlah dia ada hal ke .. alhamdulilah, ALLAH dah bagi jalan keluar untuk aku amik lesen 2 .. and aku doa sangat2 , bantulah aku ya ALLAH, tunjukkan lah jalan keluar untuk aku .. biarlah dia postponed date 2 .. amin3 ! :(

NOTE : hope ALLAh makbulkanlah doa aku .. aku taknak sakitkan hati mana2 pihak ! niat aku baik :( by the way ! tengah siap2 nak pergi KL tomorrow .. doakan keselamatan kami sekeluarga selamat sampai pergi dan balik :) aminn ~~ and salam MAULIDURASUL :')

No comments:

Post a Comment

ehem !
cuba try comment sikit :)