Monday, February 20, 2012

sentap ~

hye semua .. mood meng'update' blog kembali :) update blog sambil menonoton cartoon spongebob *macam budak2 kejap ..


sekarang, aku lebih prefer twitter dari facebook .. ntah ! macam syok pulak layan twitter, tweets tiap2 saat pon xpe, test laa dekat fb korang2 semua post tiap2 saat, agak kena apa ye ? ada dapat maki hamun tak :pp siapa yang ada twitter jom follow dekat SINI .. :)

semalam, tengah2 layan twitter kan, ada orang share link blog dia tau, aku pun klik laa link tu .. serius, time aku baca tu macam terbukak minda nie, pandai dia tarik follower .. hehe :) korang nak baca ? jom, klik SINI LAGI ..lepas baca tu, terus macam sentap tau .. tapi entry nie KHUSUS UNTUK ORANG YANG TENGAH HANGAT GILA BERCINTA dan amnya untuk semua :) so, selamat membaca .. have a nice day ok ! chill ~



NOTE : ya ALLAH, mudah-mudahan lepas nie aku diberi kekuatan untuk berubah ke arah kebaikan, doakan aku tau ^_^

No comments:

Post a Comment

ehem !
cuba try comment sikit :)