Saturday, February 11, 2012

pewiitt !

hye semua ~
so, semalam tak update blog pon.. sedih :( tak berapa sihat pulak semalam .. macam nak demam pun ada jugak .. fuhh ! sekarang kat Kluang, panas laa seyh .. aku siap tengok suhu taw, nak dekat 30 celcius ! OMG !! panas nya .. nie baru panas dekat dunia kan .. ALLAH hai .. azab betol .. :( dengan sakit tekak lagi,


arghh ! ada matahari dalam blog aku, memang terbakar laa .. haha :D memang matahari tu tersenyum, tapi aku yang ter'masam' .. huhu semalam actually, aku keluar jugak laa turun bandar + tengok wayang + habiskan duit dengan 'dia'.. hehe :)

semalam, pagi2 lagi aku dah sampai bandar, sambil menunggu 'dia' ..  then, jalan laa kejap .. pergi tengok orang jogging + mengumpat .. haha ! yang pasti aku tak salah ..'dia' yang ajak aku mengumpat .. siot betol ! makcik2 yang jogging pon jadi mangsa .. haha :D pape laa sayang oi !



teman 'dia' pergi breakfast lagi .. aduhai ~ macam2 hal laa kan .. haha :D apapon, CONFOM ! 'dia' mesti penat giler layan aku .. haha belum lintas jalan lagi kan .. alaa ~ pagi2 standard laa, kereta tak banyak, aku boleh laa lintas sendiri .. hehe *time nie 'dia' belom tahu lagi aku tak suka pandai lintas jalan ..* dah siap2 semua, 'dia' pergi teman aku beli makanan aku nak breakfast .. sabar jerk laa kan !  nak sangat keluar dengan aku .. hehe



trip to kluang parade .. hehe :) pergi beli tiket wayang .. ukeyh ! fine, kat sini 'dia' boleh merajuk .. haha :D lawak laa sayang oi ! apa laa ~ maybe dia malu segan sebab aku bayar balik tiket wayang tu .. apa pulak orang fikir kan .. hehe :) habit aku ! tak suka orang belanja .. kung jadi pape, dia TAK HALALKAN , susah laa hidup .. aku pulak boleh message orang lain, member tersayang, Nurul .. hehe :) ayoyo, nak merajuk2 pulak .. even dekat2 pon nak message, habiskan kredit .. nasib aku pandai pujuk, ewahhh !



tengok cerita english apa ntah, lupa pulak ! hehe :) not bad laa .. macam nak jerit aku tengok, tapi tengok 'dia' cool jerk .. wooo ~ apa laa nie .. huhu dah laa pergi beli pop corn segala bagai, aku nie malas laa nak makan .. layankan laa ! dah keluar tu, 'dia' lain balik .. aduss ! fine ! biar aku pulak merajuk lepas nie .. haha :D kelakar laa, nasib pandai pujuk ..then, aku ajak 'dia' pergi beli makanan ikan .. kesian ikan aku .. dah 2 hari tak makan :( mesti kebulur dah .. sedih ! dia pun layankan .. kesian jugak aku kat 'dia' .. time tu, boleh jumpa KETUA PENGAWAS sekolah 'dia' .. fine ! tak sempat berkenalan, 'dia' dah ajak aku bla ! haha :D

tehn, jalan pergi kluang mall .. great ! lintas jalan .. as usually, aku macam nak menjerit ! 'dia' ketawakan .. :( aku bukan sengaja jerit2, kereta tu macam nak langgar aku .. 'dia' ketawakan gile2 ! kurang asam laa hai .. suka kau kan ketawakan aku ..happy laa dapat tengok aku takut macam tu .. then, selamat laa sampai sana .. boleh pulak ada apa ntah dekat dalam kluang mall tu, pokok sempena VALENTINE DAY laa katakan .. penuh love2 .. apa laa hai .. ewahh !


then, 'dia' teman aku pergi kedai buku, banyak siot novel ! geram aku .. memang siap duduk lagi aku kat popular tu, siap bersila .. fine ! 'dia' ketawakan lagi .. happynya kau keluar dengan aku .. haha :D biar laa, malas nak hipokrit ! lama jugak laa, sampai 'dia' datang dekat aku .. aku pun faham, ajak laa 'dia' keluar .. dia siap tanya ''tak nak beli ke ?'' aku dengan sopan jawab ''malas laa, next time ..'' terus jalan keluar .. ingat dia nak suruh amik satu .. hehe :) terperasan kejap time tu .. hehe :) maluu ~~



pergi laa satu kedai hadiah nie, banyaknya .. setiap benda yang aku kata cantik 'dia' akan pegang .. aku tanya buat apa, dia kata saja .. fine ! biar laa .. rupanya, 'dia' belikan aku .. aduhainya ponn ! tahu cakap awal2 semua cantik .. hehe :) ada jugak yang aku dah kata cantik, bila dia pegang aku kata tak cantik pulak .. hehe saja buli kejap time tu .. denda sebab ketawakan aku .. :p jalan pergi tengok sepet, then aku tahu 'dia' penat layan aku .. hehe :) nasib laa !

aku pun kata nak balik, 'dia' macam nak balik lambat .. hoi ! aku dah tak tahan , panas sangat tengahari nie .. :( pukul 12 dah macam pukul 1, pukul 1 dah macam pukul 3 .. hott ! selagi aku tak naik bus, 'dia' taknak balik .. geram betul ! suruh balik taknak ! yang pasti, bersyukur sangat, bus aku datang awal .. takde laa lama sangat 'dia' nak tunggu aku balik .. hehe :)



then , balik ! hehe :) that's all for today ! thank you ! ewahh !

No comments:

Post a Comment

ehem !
cuba try comment sikit :)