Wednesday, February 15, 2012

nak comment ? dialu-alukan ...:)

hye hye semua .. Assalamualaikum dan salam 1 Malaysia .. ewahh ! lama tak buat pendahuluan entry macam nie kan .. huhh ! aku nak mintak tolong korang, korang and korang nie actually boleh tak .. hmm ~ pliss3 ! hehe .. :)

rasa entry nie akan jadi entry yang paling ringkas dan padat ! ewahh ! puji diri sendiri .. :) aku nak mintak tolong korang comment entry kali nie, and bagi idea warna apa yang paling cool untuk blog aku nie .. boring pulak laa tengok blog nie even rasa tak sampai sebulan aku edit2 blog nie hah ! tak nak laa warna PINK ! nie dah warna PINK ! so, sebelum aku berangkat ke luar negara (PLKN actually), dah susah nak edit2 :( 3 bulan tak update entry2 baru :( , 3 bulan xon9 facebook :(, 3 bulan jugak tak layan twitter :( xpe2, aku dah biasa .. :p



so, segala comment2 korang amat dialu-alukan .. chop ! aku bentang RED CARPET untuk korang comment ukeyhh ! jemput2 comment ! nanti aku publishkan comment2 korang .. warna2 yang paling banyak nanti aku jadikan warna untuk blog aku .. by the way, thank you ! :) kalau nak cadangkan apa2 pon aku tak kesah, nak cadangkan lagu ke apa2 laa.. wee ~ aku tak kesah *peace



p/s : segala comment2 korang akan dipertimbangkan .. ewahh !

10 comments:

  1. saya rasa warna apa pun cantik~~ :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. hehe .. warna ape pun eh ? hehe .. thnks !

      Delete
  2. Assalamualaikum. Err, Warna apa yang sesuai ek? Rasanya hijau, biru dan pink. Maksud saya warna yang cair-cair lah. Hehe. But, seems awak dah tak nak warna pink, jadi awak boleh lah pilih antara biru dan hijau. Bagi saya , dua warna tu sedap mata memandang :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. biru or hijau .. :) good idea ! hehe :)

      Delete
  3. yup.... warna yang menyejukkan dan mendamaikan...

    ReplyDelete
  4. kita minat purple..warn purple..keh2..=)

    ReplyDelete
    Replies
    1. akan dipertimbangkan .. ewahh ! hehe :)

      Delete

ehem !
cuba try comment sikit :)