Thursday, February 23, 2012

jalan2 kejap ~

Assalamualaikum semua :) sihat tak ? hehe .. finally, aku sempat jugak update blog nie .. aku baru siap pack2 barang sikit, o0ps ! bukan nak pergi plkn ok, surat pun tak dapat lagi nie, lambat betul .. aku nak pergi t6, ala dekat area2 kluang jugak .. saje makan angin, hilangkan tension kejap .. ececeyh ! tidur rumah member kejap before aku bergerak ke Melaka, sini aku kenalkan ..



nama dia FARAH AIN.. budak t6 .. macam mana aku kenal dia ? hehe .. rahsia laa .. haha :D yang pasti, aku kenal dia dari ex aku .. :) perangai dia ? ok laa, gila2 jugak .. dia sebaya dengan aku .. kitaorang sama2 tengah tunggu result SPM, and tengah duduk goyang2 kaki dekat rumah sambil amik lesen ..aku pun kadang2 share banyak benda dekat dia .. sory laa, borang permohonan untuk jadi GF dia dah habis, maklum budak dah berpunya .. by the way, malam nie aku malu nak tidur rumah dia, even aku pernah tidur rumah member2 aku berapa kali *muka tak tahu malu betul laa aku nie, ntah bape banyak kali nak tidur rumah orang* hope aku ok laa kat sana .. amin3 !



so, trip kitaorang untuk ke Melaka .. yahoo ! nak pergi jom heboh laa .. haha :D suka2 aku jerk kan .. nak tengok BLACK :p aku takkan update blog selama beberapa hari .. korang jangan laa rindu2 aku nanti tau ! pliss ! aku merayu sangat .. buat biasa2 jerk, walaupun kehadiran aku amat penting dalam hidup korang *sory buat korang muntah warna purple, nak perasan kejap* tak dapat tengok LISA dengan YUSRY kahwin dekat saluran astro .. sobs sobs ! :( korang tengokkan untuk aku tau ! aku nak pergi merantau kejap nie .. hope aku tak jakun sangat sebab Melaka tu kampung aku sendiri :/





sebab lain ke t6 ? ehhee ~ takde pape sebab laa, serius .. ingat ada laa nak jumpa sape2, tapi malas laa .. haha :D insyaALLAH, takkan jumpa sape2 kat sana :p sampai pun malam2 kot .. pagi jumaat tu terus nak pergi Melaka .. doakan keselamatan aku kat sana, biar selamat sampai pergi dan balik ye ! doakan kesihatan aku ! semua2 laa tau ! sayang korang ketat2 .. muahh3 ! haha :D ingat senang2 ke aku nak kiss2 orang nie, aku kiss yang girls jerk, yang lelaki HARAM :p so, chill dulu .. ada barang belum kemas .. layan twitter dengan fb kejap ! Assalamualaikum ..

psst ! jangan rindu aku tau :p doakan keselamatan kitaorang semua ! :)

No comments:

Post a Comment

ehem !
cuba try comment sikit :)