Wednesday, February 22, 2012

drive paling best setakat nie :)

fuhh ~ penat still terasa lagi .. balik dari test memandu, aku terus update blog, well ! nie laa antara kehebatan laman2 sosial yang aku miliki, susah betul nak tinggalkan even 1 hari :p so, tadi pukul 8 dah sampai tempat memandu, then, boleh aku punya turn memandu nak dekat pukul 10 .. perghhh ! tak ke 2 jam aku kat situ macam orang bangang .. haha :D sory ! tersasul pulak .. hehe :) geram betul laa ! tak lenguh pulak kan asyik duduk jerk .. gggrr ~



tunggu punya tunggu, aku mengharapkan abang yang aku suka tu akan ajar aku lagi , nanti conform aku akan lebih BERSEMANGAT ! yess ! macam nak doa2 pulak rasanya, biarlah abang tu pilih aku .. amin3 ! and, finally dia pilih aku .. ehem2 ~ ok, time pergi kat dia kene cover ayu, buat muka biasa jerk even aku sangat2 excited .. control tika ! jangan tunjuk sangat !!



sekali, dia suruh aku tandatangan kertas tu, dah siap semua, dia mintak LESEN L aku pergi bagi I/C .. well ! korang kena faham, perasaan excited macam nie laa, kite bukan boleh suruh perasaan excited tu pergi suka2 kan .. :p ok ! masa dia kata ''i/c buat apa, lesen laa'' blushing giler time tu .. :p haha :D tapi takpe, aku still control ayu time tu ok :p well, 2 minggu aku tak bawak, nasib still ingat dekat mana clush, brek, minyak .. hehe :) macam mana aku drive ? ehem ~ ok laa, tadi aku pergi jalan A .. lega laa jugak, ingat kan nak siapkan sebelum bulan 3 nie .. tapi tak payah laa ! plkn siri 2 start 1/5/2012, ade time lagi kan ..tu pun kalau dapat siri 2 , aduhh ! biar laa siri 2 ..

tadi, masa update blog, aku on9 sekali, member aku sorang nie cerita laa problem dia, kesian tau dia :( lesen L dia belum siap lagi, tempat drive dia tu macam buat sambil lewa jerk, da seminggu lebih da tunggu ..dah laa lame lagi, nak tunggu matang lagi, kesian laa .. dia dah laa tengah tunggu surat plkn jugak .. biarlah problem dia settle cepat kan ..dia ada blog jugak tau ! nak tengok ? tekan SINI .. 2 laa blog dia :) nama dia Syahirah ! :) hehe

NOTE : biarlah semua urusan2 lesen semua nie settle cepat and kitaorang dapat plkn siri 2 .. amin3 !

psst ! aku nak amik mood nie, nak buat satu cerita :)

1 comment:

ehem !
cuba try comment sikit :)