Monday, February 27, 2012

camping belia :)

hye semua ! what's up ! lama tak update .. 3 hari jugak laa lebih kurang, so .. alhamdulilah selamat pergi dan selamat balik ke rumah .. wee ~ enjoy gila dekat Melaka even kampung aku dekat sana .. haha :D



khamis malam jumaat tu aku stay rumah member aku dekat t6, macam entry aku yang lepas kan .. lepak2 dekat kedai makan, lama jugak laa dengan budak2 t6 .. siap makan2 lagi, aku nie memang suka bab2 makan nie .. pukul 2 baru aku dengan member aku, ain tidur .. pagi jumaat tu kena bangun awal sebab nak pergi Melaka .. actually, kitaorang ada kem belia dekat sana .. pagi jumaat tu, pukul 10 kitaorang dah naik bus .. budak t6 10 orang yang pergi, masuk jerk dalam bus, ada lagi 24 orang dalam tu .. perghh ! riuh macam 1 kampung seyh .. haha :D


dalam bus tu still senyap2 lagi, maklum belum kenal .. dah sampai baru riuh gila ! haha :D kitaorang tidur dekat homestay, dekat2 dengan jomheboh ! homestay sebelah dengan tadika .. uwaa :'( macak kanak2 sekejap rasanya .. lepas rehat2 kejap, kitaorang pergi tasik ayer keruh, nak buat aktiviti .. first aktiviti suai kenal .. baling2 bola sambil sebut nama orang tu, then kena pastikan semua dapat bola tu .. harok jugak nak ingat2 nama .. alahai ~ habis tu, banyak jugak laa aktiviti .. yang paling ingat aktiviti berkayak ! lenguh wei tangan .. basah jangan cerita laa .. :p kena tolak bola dalam air laa, lepas tu kena ada orang berdiri atas tu selama 5 saat .. perghhh ! sudah2 ! penat still terasa lagi :( malam kena buat aktiviti kumpulan, ok ! lupa nak cakap, aku satu gropu dengan budak PALING nakal + paling kecoh ! haha :D da nasib kan .. nama kumpulan aku ? DYNAMIK :)



malam tak boleh tidur :( badan semua sakit2 .. macam nak menangis woi ! kitaorang budak perempuan semua tak tidur, tengok melodi tengah2 malam .. :p pukul 2 lebih baru hanyut dengan mimpi .. pagi sabtu bangun nak buat aktiviti yang makin sakitkan badan .. perghh ! buat senamrobik dulu, nie arrange sendiri tau .. maklum dah besar .. hehe :) umur paling dewasa 25 tahun , abang Zul .. awww ~ ada yang 24, 21, 19 and last 18 :) siap semua, kitaorang kena buat wall climbing .. ayoyo ! dah tak rata, kena panjat2 .. aku antara orang2 yang hebat sampai atas sekali *mood berlagak*  ada berapa orang jerk yang sampai atas sekali ..gigil woo ! nasib budak2 dekat bawah bagi sokongan moral dekat aku :p yang kutuk pun ada .. tension !

wall climbing 

lepas tu, buat abseiling, flying fox .. fuhh ! memang dasyat kan aktiviti dia .. tapi semua aku dapat buat .. petang ? kitaorang main pin ball .. alaa ~ yang tembak2 tu .. macam perang2 oii .. nak ketawa pun ada jugak .. aku main tembak jerk .. haha :D habis jerk, bincang nak buat persembahan malam .. tema dia ? retro 60 an .. zaman2 p.ramlee tu .. atoto ! dah laa, kena ada nyanyi2 .. apa nak jadi malam persembahan .. dengan ada budak paling nakal dalam group aku ..perghh ! kumpulan aku persembahan yang last sekali ..  alahaii ~ aku berlakon jadi penari dalam kelab .. haha :D joget2 dengan lelaki hoii ! spontan jerk laa .. budak2 group aku semua sempoi2 .. tu aku layankan .. penari pun penari laa .. lagu malam pesta muda mudi .. apa yang plan semua lari sebab budak nakal tu .. apa yang pasti jadi laa, enjoy pon enjoy ! dah balik homestay ingat nak jalan2 pergi jomheboh, disebabkan badan dah sakit .. kitaorang just baring2 .. pesan dekat budak laki jerk belikan something :p

abseiling

flying fox

pagi ahad tu ada 4 aktiviti lagi .. hot potato, trust fault, restling dengan apa ntah nama dia .. haha :D enjoy habis ! last day nak balik .. sedih :( snap2 pictures semua, tukar2 nombor telefon and paling happy, group aku adalah group terbaik ! gila tak happy .. tak percaya tau .. time nak balik, semua dah duduk sebelah pasangan masing2 .. alaa ~ member2 gitu an .. kata dah besar .. haha :D aku duduk sebelah budak t6, hehe :) time stop dekat hentian rehat, ada yang belanja2 pasangan masing2 ,, kihkih :D lawak laa .. sedih nak balik .. uwaa :'( tak sempat pergi jomheboh, jalan sesak :p





NOTE : sedih nak berpisah2 tau .. takpe laa, hope friendship kitaorang kekal sampai bila2 .. miss korang sangat2 .. :(

p/s : badan aku sakit2 lagi .. huhu

No comments:

Post a Comment

ehem !
cuba try comment sikit :)