Saturday, January 7, 2012

semoga aku kuat dan bertambah matang ! yahoo !! :DD



hye hye ! :) Assalamualaikum .. ehem ~ korang ingat tak entry aku yang bertajuk SORRY SAYANG :'( tak bagi salam pon kan3 ? huhh ! sungguh tidak sopan ! haha .. :DD semalam kan adegan meluahkan perasaan .. kira halal laa ye .. hehe


by the way .. now, aku dah ukeyhh, takde tension2, stress .. ALHAMDULILAH :) berkat orang2 yang on9 malam tadi kot and kawan aku 'NURUL HIDAYAH BINTI ASHARI' thanks awak ! hehe .. macam adegan ape dah semalam aku dengan dia .. dayah, aku teringat ayat kau yang nie ..

FIKIR MACAM NIE JERK, SAPA DIA NAK TIDAKKAN KUASA TUHAN .. KALAU DIA NAK CAKAP MATI SEKALIPUN, KALAU TUHAN TAK BAGI TAKKAN JADIKAN ? KITA ADA TUHAN .. INGAT TU <3


entah kenapa aku semalam .. ting tong kejap agaknya .. apa laa seyh ! haha ! :D puas laa aku nasihatkan orang, ingat ALLAH (macam ustazah kejap masa tu), tapi aku sendiri bila hadapi masalah macam tu, macam nak terbalik dunia .. haha ! apa laa bengong aku semalam .. plis laa ! sapa dia nak buat aku macam tu.. husband aku pun bukan kot .. haha ! :DD habis laa aku kalau dia macam entry nie .. sorry sayang ! :p gurau ! seyes ! haha :D


no more stress ! haha .. semalam aku serabut sikit kot .. lalala~~  apapon, hari nie, 7-1-2012 aku amik keputusan untuk

  • tak menghubungi dia .. alaa~ boleh ke ? haha ! :DD aku nie kadang2 main cakap jerk .. dia pon takde kedit kot, insyaALLAH boleh punya laa .. 
  • biar dia rehat cukup2 dulu .. jangan serabut2 kan otak fikir diri aku .. take a rest sayang :') sory tak dapat contact hari nie, actually, bukan tak nak contact .. tapi KEDIT TAKDE .. haha ! :p malas nak topup dulu, nanti kalau topup, tangan nie gatal nak text awak .. hehe
  • jangan bebankan fikiran dengan masalah simple macam nie .. huhu pasal INTERNET dengan MEMBER AKU jerk kot .. and hello !! aku tak pretend single ukeyhh ! :p


gambar nie lagi, korang borink kan ? lalala~ malas nak upload pictures lain laa guys ..NURUL AZZAH MASTURAH (rindu nak tulis nama penuh and nak panggil nama penuh), awak senyap2 baca entry saya .. saya maluuu ~~ :') ehhee ~~ macam awak dah tahu semua pasal saya jerk .. hehe beb, tiba2 teringat KENAKALAN kita laa kat sekolah .. haha ! kau laa punca aku jadi naughty macam tu .. haha ! *larik topik kejap, sory !! :p

WARNING  : SIAPA YANG TAK MAKAN DURIAN PERGI MAIN JAUH2 ..




actually, aku pun tak makan durian .. o0ps ! nie tak lari tajuk lagi .. untuk INTAN PAYUNG, BUAH HATI aku sorang nie, next time telan jerk kulit durian tu .. huhh ! dah cakap dah, jangan makan banyak2, pergi melantak bagai nak rak kan .. kan da demam .. aduhaiii !! tace care laa sayang .. :'( today tak boleh contact .. maybe esok pon .. *selagi kedit takde, berani laa cakap macam tu *

apapun, aku dengan dia dah ukeyhh da .. hehe akibat perbuatannya yang selalu mengalah kan .. love you laa SAYANG !!!!! haha :DD aku tahu ada yang geli baca entry kali nie, apa boleh buat, orang tengah asyik dengan cinta macam nie laa .. hehe :)



haha ! mood GATAL aku dah kembali ! so, sebelum dia bertambah2 gatal, better aku mengudurkan diri ye .. hehe LOVE YOU SAYANG ! :p so, chill ~

NOTE : thanks ALLAH ! semua yang berlaku ada hikmahnya .. sesuatu yang berlaku ada hikmahnya .. mungkin kita tak tahu, tapi insyaALLAH, suatu hari nanti kita akan sedar .. HARGAILAH ORANG YANG KITA SAYANG, SELAGI DIA DISISI .. :')

No comments:

Post a Comment

ehem !
cuba try comment sikit :)