Saturday, January 21, 2012

mamat pemalu ~

arghh ! kenyang nya .. alhamdulilah ! bila da kenyang, mata nie berat nya nak bukak .. bertahan laa, kejap jerk untuk aku meng''update'' blog nie .. malam nie aku nak mengarut lagi, macam tak biasa pulak .. hehe :)
actually, benda nie aku nak update lama dah .. cuma mood untuk aku taip2 nie takde lagi .. so, jom aku story ! shhh .. silent mood !



aku nak cerita pasal sorang mamat nie .. ehem2 ~ asal sebut mamat jerk mula laa girl2 yang baca nie .. tahap KEGATALAN dah sampai kan .. awww ~ tapi aku tak, relax jerk .. haha ! :DD cool lagi tau .. emm, nak sebut nama ke tak nie ye ? better tak payah kerana aku TAKNAK mengaibkan mana2 pihak2 .. haha ! *ayat nak poyo jerk .. so, izinkan aku mengenalkan diri mamat ini ye !

nama dia tutttt, aku just kenalkan as MAMAT PEMALU ye ..umur 18 tahun tapi belum genap lagi .. lagi 6 bulan .. suka warna putih and minat warna PINK .. awww ~ plis, jangan fikir bukan2 ye .. warna PINK bukan untuk gurlz sahaja .. takde catat dalam mana2 buku pun kan .. kalau ada, sini tunjuk bukti .. haha ! member rapat aku dan sering menjadi mangsa untuk aku melintas jalan .. ahh ! peduli apa aku :p dia kata kalau lintas dengan aku macam nak TEMPAH MAUT .. hey ! mana ada .. lagipun, bukan dia jerk .. orang lain pon .. sabar jerk laa !

* sekadar gambar hiasan

setakat yang aku kenal, yes ! dia baik, caring laa jugak .. poyo sikit .. haha ! :D the most important dia SANGAT, SANGAT dan SANGAT PEMALU .. haha ! entah ! kalau jalan dengan dia pun dah memang tau dia tu pemalu .. even hari2 laa jugak text, tetap nak malu .. pelik aku .. muka aku nie ada muka nak makan orang ke ? lain laa kalau dia takde hidung ke mulut ke kan .. rasa dia sempurna kot .. nak jadi guru kaunseling jap ! pendapat aku, malu tu patut tapi kena bertempat kot .. nanti susah nak hidup, sebab perjalanan kitaorang semua baru jerk nak bermula dan sangat sangat sangat sangat sangat sangat sangat jauh .. hah ! amik kau .. memang jauh betul nie .. hehe :) *peace just pendapat

 comel ! haha .. :)

dunia sekarang kan, faham2 laa .. suka fikir bukan2, kutok sana sini .. apa la seyh ! ehem ~ by the way, lain laa aku nie, sifat PEMALU yang ada dalam diri aku nie memang tak boleh dibendung lagi.. truly, aku sangat pemalu .. awww ~ chop ! kenape ye, setiap kali aku cakap yang aku nie pemalu, dunia nie macam harok .. ggrrr ~ sangat pelik ! aku pernah jugak laa update status kat facebook dengan menulis saya sangat pemalu, tak ke begitu syahid akmal dan naim sufian ..hah ! amik kau .. kena kutuk aku .. fine laa kan ! dasar ayam KFC punya AYID ! haha .. rindu nak makan KFC .. uwaa :'( *sesi meluahkan perasaan sebentar


MAMAT PEMALU nie kata maybe malu aku boleh control .. err ~ maybe kot .. ade jugak yang kata muka aku macam tembok ! makkk !! SENTAP ! :'( haha ! tak kesah laa .. mulut orang bukan kita boleh tutup kan ..
so, MAMAT PEMALU nie jugak sedang single and available .. borang pemohonan boleh ambik kat kaunter yang berdekatan, dekat aku takde borangnya .. dah HABIS ! haha .. laku sangat laa kau ! haha .. tapi, WARNING ! girl2 kat luar sana laa yang perlu menjadi tembok kerana dia sangat pemalu .. haha tapi kalau text dengan aku, amboiii ! bukan main lagi kau kan .. tau laa aku kena pergi PLKN ! huhu


alahaii ~ gambar PLKN pulak .. huhu lupakan dulu ! jom2, cerita lagi pasal MAMAT PEMALU nie .. pandangan mata aku, dia sangat SETIA .. woo ~ untung laa yang dapat dia kan .. haha dia pernah ada makwe tahun lepas, tapi takdir ALLAH kan .. takde sapa dapat halang .. kita pun just boleh berdoa jerk .. usaha and tawakal .. insyaALLAH ! aku just boleh mintak maaf if tu semua sebab aku .. bak kata amir raja lawak .. I'M SORRY !

lupa ! dia mempunyai anak sedara yang sangat comel ! kena baik2 nie, aku nak pinjam CD boboiboy .. haha ! best laa cerita tu, hehe .. BOBOIBOY kuasa 3 .. hehe





haha ! gurau laa .. macam mana entah aku boleh minat cartoon nie .. BE MORE MATURED ! apa laa .. haha ! tapi aku suka ADUDU tu .. haha ! comel laa .. :p MAMAT PEMALU ingat tak aku pernah suruh kau lukis raksasa petak2 nie, ke segitiga ke kan .. ADUDU laa tu .. haha ! boboiboy laa nie ! hehe :)

NOTE : kita memang tak boleh jadi sempurna kerana kesempurnaan itu milik ALLAH, kita hanya mampu untuk jadi yang TERBAIK .. insyaALLAH semoga hari ini lebih baik daripada semalam ..

p/s : sory kepada tuan empunya badan andai entry nie ade buat tuan empunya badan terguris hati or terasa .. just for fun ! lagipun ko yang nak kan ! hah ! amik kau .. haha :D nie just pendapat aku tentang kau .. watlek sudaa bro ! hehe .. jangan dendam2 tau .. *peace

2 comments:

ehem !
cuba try comment sikit :)