Monday, January 9, 2012

indahnya ! sangat sweet !



Assalamualaikum .. hye hye ! hehe :) aku kalau boleh, hari2 nak update blog tau .. idea kadang2 mencurah2 .. macam air terjun rasanya .. lalala~  tapi aku rasa entry kali nie, antara entry yang nak sangat aku tulis .. hehe :) sukati korang laa nak fikir aku BERLAGAK BAIK, BERLAGAK SOPAN or pape laa .. blog aku kan ! :p wekk !!


SEINDAH HIASAN ADALAH WANITA SOLEHAH ! ya ALLAH, bestnya kalau aku dapat tutup aurat yang macam nie .. o0ps ! tak bermakna aku free hair ukeyhh ! alhamdulilah, aku still jaga lagi aurat aku .. cuma, kadang2 aku rasa cara aku pakai selendang, shawl ke , pashamina ke macam tak bape betul laa .. maybe cara tu salah .. bukan maybe ! memang kot .. hehe 


korang faham2 sendiri dan sedia maklum laa trend sekarang kan .. maybe salah aku jugak yang TERLALU mengikuti trend2 tu semua sampai lupa cara tutup aurat yang betul .. kita patutnya sedar yang orang2 yang tak sepatutnya sedang menyesatkan kita .. elok2 dah jalan lurus, terus ke jalan yang senget dan ke jalan yang licin .. ewahh ~ aku sekarang, asyik laa pasal benda2 yang ada kaitan dengan kereta nie .. hehe :) 




macam2 kan trend sekarang .. kalau korang keluar pergi mana2 pon , mesti nampak laa .. haha ! :DD aku pun kadang2 menggayakan trend2 sebegini .. hehe :) ntah pape bila tengokkan .. actully, berbelit jugak tau .. tapi lama2 da ukeyhh ! aku mula OPEN bila jumpa akak NURUL NAZ AISHAH BINTI IBRAHIM ..akak tu sangat cantik + sopan + baik + caring + sporting dan segala macam laa .. akak, bila nak belanja kita makan lagi ? hehe .. dia akak kepada member aku, ARIFF SHAHIREEN (lupa ejaan) hehe :) 


tudung labuh + pakai baju kurung + pakai stokin + sarung tangan dan segala ++++ lagi .. hehe ! akak, thanks ! akak buat kita sangat OPEN !! SAYANG AKAK SANGAT2 ! rindu jugak dengan akak nurul nie .. hehe :) hope, akak boleh tunjuk ajar dan bagitahu mana kita salah ukeyh ! cuba korang dengat apa kata ustaz nie .. ngee ~~





hah ! da faham kan ? ISLAM BENARKAN UNTUK KITA BERFESYEN CUMA PERLU KENA PADA GAYANYA  .. buang yang keruh, ambil lah yang jernih .. ANDA MAMPU MENGUBAHNYA !

pilih2 ! yang mana bagus .. hehe :) ingat ! SEJAHAT mana pun lelaki, dia akan tetap pilih isteri yang menutup aurat, yang pasti ! bukan barang ciplak ! haha :DD (faham2 laa ye maksud aku) .. aku sentiasa berHARAP dan berDOA agar satu masa nanti , aku akan totally berubah ke jalan yang diredhainya .. thanks AKAK NURUL for everything !




saja amik warna BIRU sebab aku suka warna nie .. hehe :) so, aku nak mintak maaf kalau aku cakap2 nie salah .. by the way, hope korang boleh tegur kalau aku salah ye ! *peace !

NOTE : semua manusia tak sempurna tapi kita boleh baiki diri untuk jadi lebih sempurna ! >.<

No comments:

Post a Comment

ehem !
cuba try comment sikit :)