Saturday, January 28, 2012

buah-buahan yang menggambarkan sifat anda

hye semua .. sihat ka ? so, hari nie aku macam nak jadi ala2 peramal gitu .. wahh ~ hebat sungguh aku sekarang .. sejak aku duduk sambil goyang2 kan kaki kat rumah nie .. aku mendapat satu ilham dan petunjuk .. ewaahh ~ jom2 !

*sekadar gambar hiasan dan tiada kaitan sama sekali dengan yang hidup atau yang telah meninggal dunia*

nak tahu tak buah-buahan yang menggambarkan sifat korang semua nie ? jom, pilih buah apa yang korang suka makan .. nyum2 !

WARNING : JANGAN TENGOK BAWAH DULU, JUST PILIH BUAH, BARU BOLEH TENGOK OKAY .. *peace

BUAH-BUAHAN TERSEBUT ADALAH :

  • apple



  • pisang
  • durian
  • manggis

  • strawberry

  • mangga

  • rambutan

SIFAT2 TERSEBUT ADALAH :

  • apple 
          ---> seorang yang suka makan apple
  • pisang
          --->seorang yang suka makan pisang

  • durian
          --->seorang yang suka makan durian
  • manggis
          --->seorang yang suka makan manggis
  • strawberry
          --->seorang yang suka makan strawberry
  • mangga
          --->seorang yang suka makan mangga
  • rambutan
          --->seorang yang suka makan rambutan

hehe .. :) oops ! sorry2 .. just for fun ukeyhh .. jangan DENDAM2 tau .. watlek and watkool sudaa ~ *peace sambil buat muka cute

NOTE : his entry just for fun, jangan yang amik hati ye .. susaa nak pujuk nanti .. awww ~

3 comments:

  1. haha :D terkena ka ? haha ..

    ReplyDelete
  2. aduuuss.. semangat nk tengok makna di sebalik buah tu.. hahhahaa.. adoyaiii..

    ReplyDelete

ehem !
cuba try comment sikit :)