Wednesday, December 7, 2011

saya sudah jatuh cinta !!

mencinta Mu, tenangkan jiwaku,
merindu Mu hatiku selalu,
hanya dirimu satu cintaku,

takkan mampu
ku jauh darimu,
satu nafas ku harap kau ada,
hanya pada Mu tuhan
ku rayu,

ku akan mencinta Mu
selalu merindu Mu
seluruh jiwaku,
kau terangi aku

engkau penjaga hatiku
pendamping jiwaku
cerahkan cinta ku
cinta yang abadi
jangan pernah kau menjauh



serius ! aku da jatuh cinta dekat lagu nie .. aww ~~ <3 lirik dia best !!



tibe2 teringat someone pulak bila dengar lagu nie .. agak2 dia teringat dekat aku x ye ? :)

dear capital A (ting tong), 
nahh !! lagu nie untuk awak laa ..



capital A, ingat lagi tak kat mesej awak bagi nie ?

''awak bukan tahu .. tadi awak ada tanya, saya buat apa sampai reply lambat .. nak tahu ?? saya tekan2 button nie tak boleh .. nak tahu kenapa saya off handphone ?? sebab saya 'hempas' handphone .. nak tahu kenapa saya sedih ?? sebab orang kedai cakap dekat saya baik beli handphone baru .. nak tahu kenapa saya text awak ?? sebab saya rindu awak .. nak tahu kenapa saya 'SANGGUP TAHAN' dengan awak ?? sebab saya sayang awak !!!! ''

haha ! terharu gile baca mesej tu .. saya pon sayang awak laa ~ :DD




awww ~~ <3 sayang awak sangat2 laa .. hehe .. mama !! saya nak jatuh cinta dengan capital A boleh ?.. :)



NOTE : ewahh ~~ entry aku ''POYO'' kali nie .. haha ! :DD nie semua start bila aku update entry pasal cinta .. huhh !

No comments:

Post a Comment

ehem !
cuba try comment sikit :)