Friday, December 2, 2011

panas !


huhh ! gambar nie pon da cukup menggambarkan perasaan aku ketika ini .. huhh ! seyes ! aku memang panas gile laa weyhh ! da habis exam lagi nka sound2 pulak da kat FACEBOOK tu kan .. yelaa, orang da habis exam, tak payah nak jaga hati orang lagi laa kan ? dulu sebelum exam, kena laa mintak maap kan, nak exam .. takot tak boleh jawab, tapi sekarang tak payah da .. :) maki hamun lagi bagus laa kot ..




haha !! aku da tak kesah laa weyhh ! lantak ko laa .. kalau ko paham aku, ko akan tanya kot benda yang sebenar .. o0ps ! ko buat boleh, dia buat tak boleh .. tak boleh laa macam tu sayang oii .. dia sayang kamoo laa .. serius !! message dengan saya asyik cita pasal awak jerkk .. kadang2 saya jelous tengok ada orang yang terlalu sayang kat awak .. untung laa awk .. awww ~~


saya sayang awak laa sayang oii .. tak mahu laa gaduh ukeyhh ! kite kan dah mintak maap hari tu .. penat laa darl .. kita kan da banyak cipta sweet memories together .. lupakan laa .. xmahu laa pasal lelaki kita gadoh .. frends forever ukeyhh sayang ?



yups ! kini aku dah makin tenang .. Alhamdulilah, tak pelaa .. da takdir kan .. apa pon .. aku sayang ko laa kawan .. muuuaahh ! chill ~~

NOTE : hope die boleh paham laa perasaan aku kan, jangan laa macam nie .. :)

No comments:

Post a Comment

ehem !
cuba try comment sikit :)