Saturday, December 3, 2011

love is cinta

awww ~~ <3 tajok blog aku poyo !! tak boleh terima .. haha ! apasal tiba2 aku nak cerita pasal cinta nie .. haha ! maybe lepas aku banyak baca novel laa kot .. hehe


huhh ! seyes, perkataan nie memang keramat laa weyhh .. hehe bila tengah dilamun cinta, macam dunia nie kita yang punya laa .. haha ! semuanya sweet kan3 ? tambah bila si dia caring gila kat kita .. hehe tapi bila gaduh, macam nak harok dunia nie hah .. mula laa update status kat FACEBOOK bukan2 .. kutok2 dia .. hehe tak pe, lumrah laa kot kan .. 



apa kaitan kucing nie pulak ? haha ! pape laa .. orang ramai kata cinta tu ada banyak cinta monyet laa, cinta muka buku laa (Najwa Latif kot), cinta sejati laa .. macam2 laa .. (sebenarnya dah tak tau da cinta apa lagi)
sini aku show up sikit cinta2 nie hah ..


berkekalan da hah monyet nie, cinta monyet laa katakan .. :DD




aikk ? nie bukan cinta muka buku nie, cinta tengah2 buku kot .. :p


aww ~ macam sweet pulak .. nie cinta sejati ke ?? 


hehe .. tak pe laa, biar laa aku cinta pada Yang Maha Esa dulu, tak de kot sakit2 hati nanti .. hehe 
buat masa sekarang nie, FOCUS pada 2 dulu .. haha ! percaya tak ?? 


so, pada siapa2 yang tengah dilamun binatang  benda alah nie, CONGRATE dari aku .. semoga berbahagia .. :) nak kahwin jemput aku !!  pada yang belum 2, relax2 dulu, ada laa tu nanti kan .. SABAR2 .. haha !

NOTE : tiba2 pasal cinta pulak .. wekks !! haha ! aku dah kena demam dia ke apa .. haha ! :DD

No comments:

Post a Comment

ehem !
cuba try comment sikit :)