Wednesday, December 7, 2011

doktor cinta



haha ! :DD gambar nie lagi kan3 ? padan laa kot dengan tittle aku hari nie .. ''DOKTOR CINTA'' ..so, hari ini 7/12/2011 adalah tarikh keramat untuk aku dimana aku telah berjaya menjadi doktor untuk seorang sahabat dan seorang adik aku yang LAWA nie .. hehe (berjaya ke ?)



hal aku pun entah pape, nie kan aku nak settlekan hal diorang .. hehe untuk  FARAH AIYN , sabar ye .. nie dugaan laa .. hehe untuk MIERA adik saya yang lawa SANGAT2 LAWA .. think positive ye sayang .. tak suka laa tengok korang sedih2 macam nie .. keep smile ! :)



tak nak sakit hati, tak payah bercinta ! huhh ! senang kan .. tapi cinta tu kan satu anugerah daripada ALLAH S.W.T .. hehe seyes ! aku tak tahu kenapa aku menjadi semakin poyo .. haha ! :DD hal aku pun entah pape ini kan nak uruskan hal orang .. pape pon, aku berdoa biar diorang happy dengan pasangan masing2 .. amin3 !


disini, saya sebagai doktor hanya mampu memberi ubat ! lebih2 biar pakwe2 korang yang uruskan, sama ada nak rawat hati korang, nak letak bius ke, nak letak air ke aku tak tahu .. haha ! :DD


lapar laa seyh tengok coklat nie ! tapi kenapa mesti bentok love ??? arghh ! tension .. huhu tapi sedar atau tidak DP facebook aku jugak ada love .. hehe :)



apa pon aku sayang laa famili aku ! haha ! :DD famili first ! apa pon , jangan sapa2 tanya aku nie single or tak ! senyap jerk .. hehe 

NOTE : moga mereka2 semua berbahagia .. amin3 ! :)

No comments:

Post a Comment

ehem !
cuba try comment sikit :)