Thursday, December 29, 2011

back to school


cakk !! hye hye ! mulakan hari anda, anda dan anda semua dengan senyuman .. hehe da bersawang-sawang da ye blog aku nie .. lama jugak tak meng''update'' .. RINDU blog !! hehe .. bukan taknak update, aku nie pon baru baik demam .. huhu sabar jerk laa kan .. 


hah ! adik2 aku dah ready semua persiapan sekolah, senang cerita, diorang dah masukkan semua barang2 diorang dalam beg, tinggal nak bawak jerk ! :p excited laa konon.. alaa .. awal tahun bolehlah cakapkan .. time diorang beli barang2 sekolah, aku g MPH nak beli novel .. malas laa weyh nak ikut ! tolong laa, aku dah tak sekolah lagi ukeyhh ! terbang nak dekat RM50 jugak laa beli novel ..



nie laa novel yang aku dah beli ..sukacita dimaklumkan, aku belum habis baca lagi ! haha .. :D back to basic .. dulu ingat lagi, asal naik sekolah, cikgu mesti tanya '' MASA CUTI BELAJAR TAK ? '' aku nie takde laa nak belajar masa cuti, time cuti aku enjoy jerk ! kalau kerja sekolah tu, time da nak sekolah baru aku buat .. yes ! aku sangat pemalas .. alaa~ macam korang tak pernah buat .. haha ! :p


selamat pulang ke sekolah ye untuk mereka dan mereka yang akan ke sekolah tu .. aku dah tak pergi sekolah lagi .. huhu :( hah ! dulu nak cepat2 habis sekolah kan .. sekarang dah habis baru tau nak rindu sekolah .. memang ! aku dah rindu zaman sekolah .. tiba2 rindu nak BELAJAR SAMA2, MAKAN SAMA2, KETAWA SAMA2, GOSIP SAMA2 .. tak pe lah, dah berlalu .. kehidupan mesti diteruskan ! yeahh !! now, aku kena ready nak ambil test undang2 .. ehem ~~ maklum, kena belajar drive .. haha doakan !!

mula memikirkan .. macam mana aku bawak kereta nanti kan .. hehe cuak2 ! apapun nanti senang, agak2 borink 2, keluar jerk laa .. hehe :)



so, all the best untuk korang2 yang sekolah ye .. yang mana yang nak ambil exam besar2 tu .. study awal2 ye .. study smart, jangan study hard .. ewahh ~ aku dah macam pakar memberi nasihat pulak ye .. hehe :) biar laa ! dah penat aku merepek nie, insyaALLAH, aku akan kembali aktif di facebook, blog dengan twitter .. hehe sampai penuh status aku buat nanti .. haha ! :DD ukeyhh, chill dulu .. :)


NOTE : doakan kejayaan aku ye .. hehe :')



No comments:

Post a Comment

ehem !
cuba try comment sikit :)