Wednesday, November 30, 2011

yahoo !

tengok tittle pon da tahu betapa happy nye aku hari nie .. hehe ! yahoo !! merdeka sudaa~ sekejap jerk rasanya, kalau dulu asyik kata ''bila nak habis SPM nie, cepatlah 30 November ..'' hah ! pejam celik, pejam celik da habis SPM .. Alhamdulilah ..



*lega laa weyh da habis SPM

selamat tinggal alam persekolahan, dan selamat datang alam dewasa .. haha !! :DD



lepas nie, takde lagi, homework, bergurau dengan membe2, pergi kantin sama2, bangun awal2 pagi, tunggu bas sama2 .. huhu bila pikir balik benda tu, serius rindu giler ! kalau laa boleh putar balik masa nie .. huhu
i'm gonna miss my classmate .. huhu love u all !! <3 huhu ..



bila laa dapat berkumpul balik kan3 ? entah kalau jumpa, riuh macam mana laa pulak hai ..

ape pon .. setiap pertemuan mesti ada perpisahan kan ? semoga kita semua akan tetap jadi kawan sampai bila2 .. hehe .. nanti jangan lost contact taw .. :) agak2 xnak message, hantar surat pon xpe .. haha !

apapon .. SPM da habis .. merdeka !! no more study right now !! yahoo !



amboii .. aku da macam graduate da hah ! haha ! apepon, happy .. esok nak tengok wayang, karaoke,  main boling semua2 laa .. haha ! enjoyy !! :DD

No comments:

Post a Comment

ehem !
cuba try comment sikit :)