Tuesday, November 8, 2011

meow !



alala .. comelnya hai kucing nie .. serius ! tak tipu ! huhu .. patot laa Nabi Muhammad S.A.W pon suka kat kucing kan .. hehe aku nie tak laa suka kat kucing sangat (takot sebenarnya) tapi aku suka giler kalau tengok kucing comel2 nie .. at least, hilang sikit stress .. :))



              siap pegang bakul .. huhu



            comel nya laa hai .. gggrrrr !



           berdua lebih baikk .. ngee ~~



                 tengok aku apa ?? huhu ..


isyhh .. dah laa .. ''kejelousan'' laa aku tengok, comel sangat ! indahnya hai ciptaan tuhan .. huhu tapi hari tu dengar berita, sedihnya laa hai bila tengok kucing tu kena potong kaki oleh ''seekor manusia'' .. ggrrr ! cuba kalau kita potong kaki dia, merana takk ?? ingat laa, kalau dia berdoa tu, huhh !! makbul beb !


isyhh ! kesiannya .. kaki depan dia kena potong oleh SEEKOR manusia ..

apalah perasaan dia masa kena potong tu kan ?

huhu .. :(( da lah, tak sanggup nk letak banyak2 lagi kat blog aku nie, sedih seyhh .. ingat laa, kat dunia kau boleh lepas, ingat laa .. kat akhirat, kau tak kan terlepas !!! ingat kan nak letak laa video pasal kucing yang kena potong kaki nie .. tapi tak sanggup laa .. korang search laa sendiri ye .. huhu apa pon, memang HERO laa kau kucing comel .. huhu semoga berbahagia .. ewahhh .. hehe



p/s : menyayangi haiwan adalah pahala .. sebenci mana pon korang dengan haiwan, janganlah cederakan dia..

3 comments:

  1. sjak bler ni kq mnat kcing,,??heheh~~
    xd cter pon,,haha..joke2..this my love pet taw,,hehehe..bday sy bgi kmoo kcing nak,,hehehe
    (^ ^,)

    ReplyDelete
  2. hehe .. tkot sebenarnya dgn kucing .. :p
    kesian an kat kucing yg kene potong kaki 2, 2 yang wat entry baruu .. hehe

    ReplyDelete
  3. hehe,,thu,,tgok mke pon thu,,haha,,joke2..
    thu xp..zuzi ad vedio dy. .sdih. .nk ngis. . .owh. . .

    ReplyDelete

ehem !
cuba try comment sikit :)