Wednesday, November 9, 2011

iron ohh iron ..

ehem .. entry kali nie nak cite pasal iron laa .. hehe .. nak tahu kenapa ? :)) hehe .. nanti laa ye .. cuci2 mata dulu, mana tau korang x tahu iron tu ape kan ..



bukan iron aku pon nie .. hehe saje upload .. cantik laa pulak ..


macam2 bentuk iron da sekarang .. huhu

so, back pada topik balik laa ye .. hehe :)) nape aku buat entry pasal iron nie ? hari 2 time hari raya haji, aku dengan famili semua nak balik kampung laa .. kampung aku dekat Melaka.. ntah kenapa, time tu boleh pulak mak aku nak bawak binatang  iron aku nie hah balik kampung .. 





guna laa iron nie time kat kampung .. huhu time nak balik Kluang, aku guna laa iron tu, nak iron baju laa katakan ..padahal bukan sapa nak tengok pon.. da petang da time tu, ntah kenapa aku boleh nk iron baju.. then, balik laa rumah.. setibanya dirumah.. JENG JENG JENG ... ayah aku tanya
'' iron dah bawak balik ? ''
'' alamak !! tertinggal kat kampung laa ''
'' betul-betul laa ''
'' alaa.. tadikan nak cepat ..mak laa.. pegi amik shawl tu kenapa.. da tentukan sangkut dekat situ ''
''aduhh, nak iron baju macam mana ? hei, banyak main laa''

so, konklusinya iron aku tertinggal kat kampung .. hehe :)) macam2 alasan aku buat, tapi aku tahu salah aku.. hehe .. soryy mak, soryy ayahh .. :(( tapi fikir2 balik memang kelakar seyhh .. macam mana laa aku nak iron baju nie haii .. iron ohh ironn !!





p/s : kalau mengaku salah jerkk kan senang .. hehe ego tingginya laa hai .. :) 
mood : tengah pikir macam mana laa nak iron baju nie .. huhu

No comments:

Post a Comment

ehem !
cuba try comment sikit :)