Friday, November 11, 2011

filem terhangat november 2011


ehemm .. filem yang aku nak bagitau nie memang tengah hot laa kat wayang .. hehe~~ :)) tapi sayangnya filem tu belum keluar lagi laa .. aduhai !! aku nie da laa kaki wayang.. agaknya kalau wayang tu boleh bercakap mesti dia kata ''bosannya laa asyik tengok muka ko jerk atiqah'' hehe.. apa pon, tak kesah laa tu kan .. by the way, nak tau tak cite ape ??

JENG JENG JENG!!






filem yang ditunggu2 bulan ini ...

filem : SPM 2011
genre : SERAM 
tarikh tayangan : 14 NOVEMBER 2011
penerbit filem : KEMENTERIAN PELAJARAN MALAYSIA
tiket : FREE (TINGKATAN 5 sahaja)
arahan : PENGAWAS PEPERIKSAAN 
tempat tayangan : SELURUH SEKOLAH MENENGAH SEKITAR MALAYSIA







hehe .. seyes !! memang cuak laa wei .. tapi filem nie untuk pelajar tingkatan 5 jerkk .. huhu :(
aku da ready ke belum .. entah laa ! no comment !! sedih laa .. exam start 14 november 2011, dalam masa yang sama mak aku kena pegi khusus laa pulak ! ya Allah, dugaan apa lagi laa nie .. tak pe laa .. Allah takkan uji hambanya lebih dari kemampuannya .. redha laa .. ade hikmah disebalik yang terjadi .. so, mak aku khusus start 16 november 2011 sampai 4 ke 9 disember ntah .. huhu :( lame kan ?? tak pe laa mak, doakan laa kejayaan anakmu .. ewahh !! hehe.. 



miss u mak !! huhu .. padahal belom pegi lagikan .. even ayah aku ada kat rumah, tapi lain kalau mak aku yang ada .. biasa kalau time exam, mak aku laa yang tanya ''buku da habis baca?? , jawab elok2 , baca doa dulu ..'' tapi nanti kalau mak aku pegi khusus ?? huhu .. :( tak pelaa.. dunia sekarang kan da canggih, handphone kan ade .. hee~ ape pon doa kan laa kejayaan aku sebagai pelajar SCIENCE .. huhu so, nanti sambung lagi laa, nak study .. hehe 


NOTE : SETIAP YANG BERLAKU ATAS DUNIA NIE ADA HIKMAHNYA DAN ALLAH TAKKAN UJI HAMBANYA DILUAR KEMAMPUAN..  :)

mood : SPM ! -,-

No comments:

Post a Comment

ehem !
cuba try comment sikit :)