Saturday, November 12, 2011

cuak beb !!!

hye ! huhu .. salam sejahtera and salam 1 Malaysia .. hehe
so, tujuan aku meng''update'' blog pada hari ini adalah untuk menyatakan perasaan aku yang sedang bergelora pad saat ini .. seyes !! seram and cuakk gilerrrr !!! arghh .. tensionn .. isnin nie, 14 November 2011, satu lagi sejarah akan tercipta .. SPM 



SOALAN PALING MUDAH (SPM)

hehe .. mudah laa sangat kan .. yang pasti aku da rase bahang2 SPM nie .. ramai laa yang tanye
'' atiqah, da ready belom?''
dengan selamba aku akan menjawab ..
'' insyaAllah, dah kot ..hehe ''

huhu .. tolong laa jangan tanya lagi.. seram meyhh !! serabut !! 


isyhh .. hodohnye muka dia .. haha !! harap muka aku tak macam nie ..

buku aku berlambak2 belum baca .. latihan jangan cakap laa.. tak buat pon.. huhu kalau disusun2, banyak macam nie laa agaknya .. hehe




aduh ! banyak kan .. hehe ntah laa ! mane tak serabot kepala nie .. masalah2 lain akan diketepikan.. 
30 November petang baru aku fikir balik .. hehe sekarang time to focus ! SPM is around the corner ! -,-



time to study !! nie penentu masa depan .. mudah-mudahan dengan izin Allah, biarlah apa yang aku hajatkan berjalan dengan lancar .. aminnnn~ 
  1. semuanya berjalan dengan lancar ..
  2. tubuh badan aku sihat time tu ..
  3. biar laa apa yang aku baca walaupon sekejap dapat masuk teros dalam otak aku nie ..


aminn ~ ya Allah, bantu laa hamba mu ini .. nak belajar !


insyaAllah .. perasaan cuak nie kejap jerk kot ..bukan first time kan masok dewan exam nie .. darjah 6, form 3 pon penah ! so, relax baby ! hehe .. u can do it !

NOTE : to all SPM candidate, good luck ! :) chaiyok2 !!



No comments:

Post a Comment

ehem !
cuba try comment sikit :)